Link via Inside gamer met de aankondiging Volgens mij is dit best een betrouwbare bron...? (Buiten OPM en PSPure om heb ik weinig NL talige sites gevolgd)
Het verhaal hier achter is als volgt: Tidux (blijkbaar, schijnbaar een insider) tweette een teaser met o.a. #PS4, #Exclusive, #nofps en #noremake. Toen iemand voorstelde of dit wellicht Ni no Kuni 2 zou kunnen zijn, gaf hij aan dat dit correct is.
Er is dus nog geen officiële aankondiging gedaan (E3, TGS?), maar het lijkt er wel op dat 'ie gaat komen. Eigenlijk twijfel ik daar ook niet zo sterk aan: volgens mij is het eerste deel niet alleen erg goed ontvangen, maar heeft het ook prima verkocht.
Overigens heeft Gematsu in november al een melding op haar site gemaakt dat Akihiro Hino (Level-5 baas) in een livestream heeft bevestigd dat ze op E3 2015 hun PS4 game die in ontwikkeling is zullen onthullen. Dit zou ook op NnK2 kunnen duiden natuurlijk. Hij gaf hierbij aan dat dit in schaal White Knight Chronicles II zou moeten overtreffen. Aangezien ik deze game niet gespeeld heb (nu nog de moeite?) heb ik geen idee wat dat zegt...