BozeGozerXrd wrote:Doe eens niet zo obsessief over eerste posts.
Waarom zouden ze zo snel met RE7 komen. Ze hebben net Revelations 2 en HD REmaster gemaakt, dus ik hoop dat ze de tijd nemen met RE7 en eindelijk eens met een goed plan komen op basis van de reacties op die games.
Bwah, als ik iets verkeerds doe met de eerste post, ben je daar direct al met commentaar, en ik weet dat ik topics gestart door mij zo goed mogelijk verzorg
Ik heb niet gesproken van snel komen met een RE7, het ziet er nu enkel minder geloofwaardiger uit dat het op E3 gebeurt. Trouwens, ze kunnen makkelijk meerdere games aan, dus ze zitten waarschijnlijk al te sleutelen aan RE7.
met0t0 wrote:Ik denk dat ze ondertussen al goed genoeg weten wat de fans van de reeks willen, maar dat ze de balans zoeken tussen die fanvoorkeuren en een breder doelpubliek om zoveel mogelijk winst te maken. Een terugkeer naar RE4-achtige zaken zie ik nog niet direct gebeuren, of het zou zwaar beïnvloed moeten zijn door het betere schietwerk uit de game daarna.
Het is soms raar om te denken wat fans willen. Ik wil bijvoorbeeld terug naar de "roots" maar ik wil het toegepast zien met de huidige gameplay.
Persoonlijk vind ik wel dat het schietwerk na RE4, dus ik denk dat je RE5 bedoelt, niet beter is, want het is praktisch compleet hetzelfde.
Gamefreak wrote:wat wil je, als hij BOZE heet met zijn voornaam jij bent ook altijd heel optimistisch hé Kapiteinski
Niet optimistisch, gewoon sneller tevreden als het om de eigenlijke game gaat (over CE ga ik nooit tevreden zijn

)