Re: Alien: Isolation

76
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:Dark Souls zeg je ? Dan ga je idd je stinkende best moeten doen om hem een (virtueel) kopje kleiner te maken :idea:
Ik denk zelfs dat er een bug is ingekropen zodat ik hem niet kan verslaan...
Dan zijn we toch terug bij Alien, want die kunt ge ook niet dood krijgen in de game
Een goed geplaatst schot zou in feite genoeg moeten zijn, maar neeeeeuh :P
Gamefreak wrote:Alien VS Vader van Kapteinski... dat gaat wat opleveren....
Niet veel spektakel. Vader wint.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

78
Gamefreak wrote:@Capmans, wel handig voor potentiële inbrekers
Hoe bedoel je?

Een Alien in huis hebben is denk ik beter dan een hond hoor :D

79
Captain Witwicky wrote:
Hoe bedoel je?

ik bedoel daarmee Kappemans, dat als je vader in staat is om de alien uit de game te verslaan, hij eventuele inbrekers in jullie burcht even snel tussen zijn boterham zal leggen :-"

80
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:
Hoe bedoel je?

ik bedoel daarmee Kappemans, dat als je vader in staat is om de alien uit de game te verslaan, hij eventuele inbrekers in jullie burcht even snel tussen zijn boterham zal leggen :-"
Ik denk dat mijn vader dan in vele situaties inzetbaar is :p

81
Captain Witwicky wrote:
Good luck !
Laat ons weten hoe lang je speelt zonder dood te gaan :cool:
Ondertussen de platinum behaald. Heb de game op novice gespeeld voor het niet doodgaan. Ben denk ik als ik de load game trick niet gedaan had, 4 keer dood gegaan. Maar aangezien de animatie van de alien als ie je killed lang genoeg duurt, kun je makkelijk de game op pauze zetten en de game herladen
[+] 100 Times Too Many
Moest toch 1 trophy grinden. De 100 deaths door de Alien, zat denk ik toen ik de game uitgepeeld had op de 50 ofzo
Image

82
Marty wrote:
Captain Witwicky wrote:
Good luck !
Laat ons weten hoe lang je speelt zonder dood te gaan :cool:
Ondertussen de platinum behaald. Heb de game op novice gespeeld voor het niet doodgaan. Ben denk ik als ik de load game trick niet gedaan had, 4 keer dood gegaan. Maar aangezien de animatie van de alien als ie je killed lang genoeg duurt, kun je makkelijk de game op pauze zetten en de game herladen
[+] 100 Times Too Many
Moest toch 1 trophy grinden. De 100 deaths door de Alien, zat denk ik toen ik de game uitgepeeld had op de 50 ofzo
Waaw, nu al? Proficiat.

83
Marty wrote:Ondertussen de platinum behaald. Heb de game op novice gespeeld voor het niet doodgaan. Ben denk ik als ik de load game trick niet gedaan had, 4 keer dood gegaan. Maar aangezien de animatie van de alien als ie je killed lang genoeg duurt, kun je makkelijk de game op pauze zetten en de game herladen
[+] 100 Times Too Many
Er zijn dacht ik ook trophies die ge krijgt voor het verzamelen van items? Vallen die wat mee? Zoals met een duidelijk overzicht bij de chapter select? Want ik wil de game niet met een guide uitspelen alleen daarvoor.

84
Ik heb de paar id tags die ik de eerste keer gemist heb met een guide gedaan terwijl ik mijn no death run deed.
Alle ID tags zijn genummerd en hebben een naam, met een guide kun je precies zien welke je mist. Ingame kun je helaas niet zien in welke chapter je een collectible mist, of ik moet dat over het hoofd gezien hebben.

Nostromo logs kun je allemaal in chapter 16 vinden op 2 na. Die vind je in de missies er na.
Op zich wel goed te doen maar je moet dan alle hoekjes exploren
Image

86
Marty wrote:Ik heb de paar id tags die ik de eerste keer gemist heb met een guide gedaan terwijl ik mijn no death run deed.
Alle ID tags zijn genummerd en hebben een naam, met een guide kun je precies zien welke je mist. Ingame kun je helaas niet zien in welke chapter je een collectible mist, of ik moet dat over het hoofd gezien hebben.

Nostromo logs kun je allemaal in chapter 16 vinden op 2 na. Die vind je in de missies er na.
Op zich wel goed te doen maar je moet dan alle hoekjes exploren
Zo dat toevoegen waar je ze vergeten bent wordt toch soms over het hoofd gezien door de ontwikkelaars :p
Gamefreak wrote:@Wicky, in dat geval moet je vader zeker deze man es contacteren
Wie is die pipo?

88
Gamefreak wrote:@Cap, de heer Steven Vandeput, minister van Defensie :-"
Hij zal zijn werk goed doen als ik nog nooit van hem heb gehoord :p

89
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:@Cap, de heer Steven Vandeput, minister van Defensie :-"
Hij zal zijn werk goed doen als ik nog nooit van hem heb gehoord :p
Aan die foto te zien is ie nog bezig te onderzoeken wat defensie precies is.