Re: Devil May Cry 4: Special Edition

121
Captain Witwicky wrote:
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:Tja, teveel games zodat ik niet kan sparen voor een PS4 :p
Een maandje rotwerk doen en je kunt een PS4 kopen plus genoeg extra games die je nog niet al gekocht hebt. :q:
Je moet er mij niet aan herinneren...
toch niet de privé-secretaris van je vader hé ? :smug:

maar nog effe on-topic anders komt de man met de 'metoto' hamer alsook zeis langs om dit allemaal te verplaatsen....

ik ben nu bezig met Trish en amai, ze is trager dan Dante en kornuiten maar krachtiger als je het mij vraagt :dizzy:

122
Gamefreak wrote:toch niet de privé-secretaris van je vader hé ?
maar nog effe on-topic anders komt de man met de 'metoto' hamer alsook zeis langs om dit allemaal te verplaatsen....

ik ben nu bezig met Trish en amai, ze is trager dan Dante en kornuiten maar krachtiger als je het mij vraagt
Ik ben al privé-secretaris, maar daar wordt ik niet voor betaald :p
Trish is een instap personage. En ze is zeker krachtig. Speel je het op easy? Doe anders eens Turbo Mode aan? ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

123
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:toch niet de privé-secretaris van je vader hé ?

ik ben nu bezig met Trish en amai, ze is trager dan Dante en kornuiten maar krachtiger als je het mij vraagt
Ik ben al privé-secretaris, maar daar wordt ik niet voor betaald :p
Trish is een instap personage. En ze is zeker krachtig. Speel je het op easy? Doe anders eens Turbo Mode aan? ;)
met koters Dante, Nero en Vergil heb ik Human mode genomen maar nu speel ik op Hevil Dunter euh Devil Hunter om zo Bloody Palace te unlocken :P

124
Cap, of iemand anders uiteraard, weet jij of je het aantal gekielhaalde vijanden ergens kan terugvinden ? ik weet dat je deze versie nog niet hebt gespeeld maar mss herinner je je het van de oorspronkelijke game op ps3 ?

Er is namelijk een trophy, ja ik weet het, ik het gezegd dat ik niet voor trophies ben maar soit, waar je 10 000 vijanden moet liquideren maar ik zie dus niet hoeveel ik al gemold heb....

125
Gamefreak wrote:Cap, of iemand anders uiteraard, weet jij of je het aantal gekielhaalde vijanden ergens kan terugvinden ? ik weet dat je deze versie nog niet hebt gespeeld maar mss herinner je je het van de oorspronkelijke game op ps3 ?

Er is namelijk een trophy, ja ik weet het, ik het gezegd dat ik niet voor trophies ben maar soit, waar je 10 000 vijanden moet liquideren maar ik zie dus niet hoeveel ik al gemold heb....
Hmmm, nooit bij stil gestaan in de vorige editie, dus ik geloof zelfs dat het niet mogelijk is om dat te zien. Tenzij, je het ergens kunt vinden onder een submenu van options of misschien ergens in het level select scherm (zo waar je elke moeilijkheidsgraad kunt zien en karakters kunt selecteren).

Anders moet je maar doorvechten tot je die trophy krijgt :D

126
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:Cap, of iemand anders uiteraard, weet jij of je het aantal gekielhaalde vijanden ergens kan terugvinden ? ik weet dat je deze versie nog niet hebt gespeeld maar mss herinner je je het van de oorspronkelijke game op ps3 ?

Hmmm, nooit bij stil gestaan in de vorige editie, dus ik geloof zelfs dat het niet mogelijk is om dat te zien. Tenzij, je het ergens kunt vinden onder een submenu van options of misschien ergens in het level select scherm (zo waar je elke moeilijkheidsgraad kunt zien en karakters kunt selecteren).

Anders moet je maar doorvechten tot je die trophy krijgt :D
dat ga ik niet doen, ik heb de game nu drie keer uitgespeeld met alle personages en heb Bloody Palace geprobeerd... met Nero tot level 15 geraakt, ik dacht dat ik er bijna was en even opgezocht hoeveel er nog kwamen

het totaal levels stond op..... 101

nee dank u dus, ik kap met de game, op naar God of War 3 Remasterrrrr !!

128
Gamefreak wrote:dat ga ik niet doen, ik heb de game nu drie keer uitgespeeld met alle personages en heb Bloody Palace geprobeerd... met Nero tot level 15 geraakt, ik dacht dat ik er bijna was en even opgezocht hoeveel er nog kwamen

het totaal levels stond op..... 101

nee dank u dus, ik kap met de game, op naar God of War 3 Remasterrrrr !!
Ik heb zo flauwtjes al eens tot level 30-40 moeten geweest zijn, zonder echt mijn best te doen.
En 101 zijn nog weinig, in DMC2 en 3 zijn het 9999 levels :p

Maareuh, God Of War had toch ook zoiets, zo'n fight chamber?
Gamefreak wrote:de laatste baas, Sanctus was op Devll Hunter voor mij al vrij moeilijk, ik kreeg hem nooit klein, ik heb dus maar missies herspeeld voor genoeg rode orbs om een klein leger Holy Waters te kopen.... hiermee kon ik gelukkig wel het varkentje wassen, gelukkig maar
Je kreeg hem niet klein, waarschijnlijk omdat je niet zijn move-set leert. Ik heb hem al klein gekregen zonder 1x geraakt te worden op Dante Must Die, net als Vergil verslaan in DmC op Hell or Hell zodat ik de Platinum kreeg ;)

130
Gamefreak wrote:wat zeg je me daar ?? 9999 levels in deel 2 & 3....

:O
Misschien zelfs 10.000 als je de laatste baas meerekent.
Je kon levels skippen, per 1, per 10, of per 100 geloof ik.
En 10.000/100 is, you got it, 100, dus zo blijft het gelijk aan het aantal levels van deel 4 ;)