Binnen een jaar: "De HDD van mijn PS4 staat vol..."Maxidomino wrote:Het is de Seagate ST2000LM003 2 To SATA 5400. Het was wel een dure aankoop. 120 euro op Amazon.fr. Maar in ruil heb ik nu wel genoeg plaats voor de rest van mijn PS4's leven.
Ja als hij dan volzit doe ik de oudste games wel weg.Kolm wrote:Binnen een jaar: "De HDD van mijn PS4 staat vol..."Maxidomino wrote:Het is de Seagate ST2000LM003 2 To SATA 5400. Het was wel een dure aankoop. 120 euro op Amazon.fr. Maar in ruil heb ik nu wel genoeg plaats voor de rest van mijn PS4's leven.![]()
Ik dacht dat ik die 500Gb van de PS3 nooit ging volkrijgen en ondertussen is het al een paar jaar dat ik daarmee struggle... Vooral psplus was daar de oorzaak van
Mag ik vragen waar jij deze allemaal gehaald hebt? Ik zou graag is een paar comics van Batman willen kopen, maar ik weet eigenlijk niet echt waar ik deze moet vindenLigeiro wrote:
World's End Comics in de Overpoortstraat in GentMr.Wolf wrote:Mag ik vragen waar jij deze allemaal gehaald hebt? Ik zou graag is een paar comics van Batman willen kopen, maar ik weet eigenlijk niet echt waar ik deze moet vinden
Das een beetje ver voor mij. Ik ga morgen is in Antwerpen op zoekLigeiro wrote:World's End Comics in de Overpoortstraat in GentMr.Wolf wrote:Mag ik vragen waar jij deze allemaal gehaald hebt? Ik zou graag is een paar comics van Batman willen kopen, maar ik weet eigenlijk niet echt waar ik deze moet vinden
naar't schijnt één van de beste comic shops in antwerpenMr.Wolf wrote:Das een beetje ver voor mij. Ik ga morgen is in Antwerpen op zoekLigeiro wrote:World's End Comics in de Overpoortstraat in GentMr.Wolf wrote:Mag ik vragen waar jij deze allemaal gehaald hebt? Ik zou graag is een paar comics van Batman willen kopen, maar ik weet eigenlijk niet echt waar ik deze moet vinden
Alright, ik zal morgen is zien wat ik zoal vind daarLigeiro wrote:een goeie plek om te beginnen voor nieuwe comic lezers bij DC comics is Batman vol 1: The Court of Owls (new52), vol. 2: The City of Owls. nu zitten ze aan vol. 6"Earth One" is ook een goed startpunt, zijn nu al 2 volumes van.
als je liever de klassiekers wil, moet je op zoek naar "The Killing Joke", "Year One" van Frank Miller, "The Dark Knight Returns" ook van Frank Miller, "The Long Halloween", "Batman and Son", enz...
De inspiratie voor de 3e film van Nolan komt dan weer uit "Knightfall", "Knightquest" en "KnightEnd".