eek, freakmet0t0 wrote:Zo "binnenkort" zal ik de game toch niet kunnen spelen, jammer genoeg. Maar sowieso dat ik weer voor 100% completition gaGamefreak wrote:je kan binnenkort je avatar weer al eer aandoen Moetoetoe
Re: Tearaway Unfolded
17Dat is bij Tearaway niet al te moeilijkGamefreak wrote:eek, freakmet0t0 wrote:Zo "binnenkort" zal ik de game toch niet kunnen spelen, jammer genoeg. Maar sowieso dat ik weer voor 100% completition gaGamefreak wrote:je kan binnenkort je avatar weer al eer aandoen Moetoetoe
19Het is toch weer gewoon alle cadeautjes opendoen, alle scraps dispatchen en alle confetti's vinden en dat soort dingen? Dat was bij de Vita-game niet echt moeilijk.dividedx11 wrote:Niet onderschatten hoor
20Niet echt moeilijk nee maar wel redelijk wat werk. Ik heb ook het gevoel dat de Ps4 game precies heel wat langer is maar kan aan mij liggen.
21Doorgaans hebt ge de meeste dingen al na één playthrough, het zijn vooral de één of twee overgebleven confetti's in missies die het vervelend kunnen makendividedx11 wrote:Niet echt moeilijk nee maar wel redelijk wat werk. Ik heb ook het gevoel dat de Ps4 game precies heel wat langer is maar kan aan mij liggen.
Dat de game nu wat langer is, kan ik wel geloven. De Vita-game was echt wel heel kort, dus nu zal hij goed zijn qua lengte.
22hoezo ? het is toch gewoon een port dacht ik dus tis toch even lang ? of ben ik mis ?met0t0 wrote:Doorgaans hebt ge de meeste dingen al na één playthrough, het zijn vooral de één of twee overgebleven confetti's in missies die het vervelend kunnen makendividedx11 wrote:Niet echt moeilijk nee maar wel redelijk wat werk. Ik heb ook het gevoel dat de Ps4 game precies heel wat langer is maar kan aan mij liggen.![]()
Dat de game nu wat langer is, kan ik wel geloven. De Vita-game was echt wel heel kort, dus nu zal hij goed zijn qua lengte.
23Inderdaad misGamefreak wrote:hoezo ? het is toch gewoon een port dacht ik dus tis toch even lang ? of ben ik mis ?
Het is een herwerking van de Vita-game waarbij ongeveer 2/3 van de game redelijk identiek is aan die Vita-game. Er is nog 1/3 toegevoegd met nieuwe content voor deze game.
24Ik heb precies het gevoel dat toch 1/2 van de game nieuw is.
Zelfs al zijn sommige werelden hetzelfde, de dingen die je moet doen verschillen ook zeer vaak van de vita game.
25achzzzooouuuuu.....met0t0 wrote:Inderdaad misGamefreak wrote:hoezo ? het is toch gewoon een port dacht ik dus tis toch even lang ? of ben ik mis ?![]()
Het is een herwerking van de Vita-game waarbij ongeveer 2/3 van de game redelijk identiek is aan die Vita-game. Er is nog 1/3 toegevoegd met nieuwe content voor deze game.
26Leuk om te horendividedx11 wrote:Ik heb precies het gevoel dat toch 1/2 van de game nieuw is.Zelfs al zijn sommige werelden hetzelfde, de dingen die je moet doen verschillen ook zeer vaak van de vita game.
27zozomet0t0 wrote:Leuk om te horendividedx11 wrote:Ik heb precies het gevoel dat toch 1/2 van de game nieuw is.Zelfs al zijn sommige werelden hetzelfde, de dingen die je moet doen verschillen ook zeer vaak van de vita game.
28Er zou een trophy zijn om in elk level een gopher te vinden en levend naar het einde te begeleiden. Alleen ben je hem kwijt zodra je doodgaat of als hij zelf doodgaat... Heb nog niet gekeken of er al een trophyguide is maar kwam dat ergens (geen idee waar) tegen. 
29Als ik naar de trophylijst kijk, lijkt er wel zoiets te zijn, alleen is het niet duidelijk hoe moeilijk het precies is. Nu al heeft meer dan 5% de platinum, dus ik denk niet dat het zo onmogelijk isKolm wrote:Er zou een trophy zijn om in elk level een gopher te vinden en levend naar het einde te begeleiden. Alleen ben je hem kwijt zodra je doodgaat of als hij zelf doodgaat... Heb nog niet gekeken of er al een trophyguide is maar kwam dat ergens (geen idee waar) tegen.
30Moet echt eens voortdoen met deze game maar ben een beetje teveel aan het kopen...