Brouwerij had wel enkele smakelijke biertjes dit was toch het beste van hen:

Bedankt, het zijn anti-gravity gordijnenSora_Lizard wrote:Lol @ hierboven. Ik vind overigens dat je gordijnen echt mooi strak horizontaal hangen.
Inderdaad, dus die gaan er ook zeker bijkomenmet0t0 wrote:Er is zelfs nog plaats voor veel meergamerke1992 wrote:Mijn glazenkast staat in elkaar : D![]()
2 dagen is misschien inderdaad iets te vroegKolm wrote:En hoe stofvrij is de kast nu? Of vraag ik dat beter eens opnieuw binnen een paar maanden

It was gooooooodmet0t0 wrote:W.O.L.F. heeft deze gedronken:
Heb ik niet geproefd, maar had een vreselijk zoete geur die niks voor mij leek te zijn
Uit welke regio komt die? Misschien dat ons moeder er eens voor kan uitkijken als ze naar Frankrijk gaatgamerke1992 wrote:Edit: Het is het Franse bier gewordenIk ga goed mogen drinken, want het is 65 cl met 6,4% alcohol

Ik heb denk ik bij de 40 soorten thee en drink het dagelijksThe Wastelander wrote:Om het voor een keer is niet over bier te hebben, hier nog thee drinkers?
Ik ben recentelijk begonnen met het relatief vaak drinken van thee. Tot nu toe is dit mijn favoriet toch wel:
Nog liefhebbers?
Hè, die hebben wij ookgamerke1992 wrote:Ik drink ook heel regelmatig thee. Ik vind verse munt thee altijd super lekker. Daarnaast drink ik vanalles zoals rooibos, rituals thee (box met verschillende smaken) en van dille en kamille hadden we iets met vanille en fruit.
En ik heb mij enkele weken geleden een deftige gietijzeren theepot gekocht van bredemeijer![]()