PXtR Beste PS3-game 2015

1
PXtR Beste PS3-game 2015

Op andere fora in andere tijden hebben wij steeds van te voren een shortlist gemaakt en via een poll om jullie mening gevraagd. Dit jaar willen we het anders doen en jullie zelf laten zeggen welke game uit 2015 je de beste game voor de PS3 vindt.
Let op! De releasedatum van de game moet in 2015 zijn geweest en een leuke of grappige motivering maakt het voor ons allen begrijpelijker.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Beste PS3-game 2015

3
NTGSruler wrote:Ik ga voor de digitale versie op PS3 van GTA San Andreas. . Klassieker!
Weet niet hoor, GTA SA is toch echt uit 2004. Vind remasters en re-releases niet echt van toepassing.
Image

4
billie91 wrote:
NTGSruler wrote:Ik ga voor de digitale versie op PS3 van GTA San Andreas. . Klassieker!
Weet niet hoor, GTA SA is toch echt uit 2004. Vind remasters en re-releases niet echt van toepassing.
Mhm je kan wel eens gelijk hebben. Ik verander de game in mijn originele post.
Image

7
Hybris wrote:Mijn stem gaat naar GTA: San Andreas. De enige PS3 game die in 2015 is uitgebracht én die ik heb gekocht.
Had ik ook eerst gekozen. Maar is lastig aangezien de offciële release eigenlijk in 2004 was...
Image

8
NTGSruler wrote:Had ik ook eerst gekozen. Maar is lastig aangezien de offciële release eigenlijk in 2004 was...
Nieuwe release met onder meer trophy support, wat het voor mij voor een stuk een nieuwe ervaring maakt. Als het niet mag volgens de regels, dan verander ik mijn stem wel! :)
Image

9
NTGSruler wrote:
Hybris wrote:Mijn stem gaat naar GTA: San Andreas. De enige PS3 game die in 2015 is uitgebracht én die ik heb gekocht.
Had ik ook eerst gekozen. Maar is lastig aangezien de offciële release eigenlijk in 2004 was...
Hybris wrote:
NTGSruler wrote:Had ik ook eerst gekozen. Maar is lastig aangezien de offciële release eigenlijk in 2004 was...
Nieuwe release met onder meer trophy support, wat het voor mij voor een stuk een nieuwe ervaring maakt. Als het niet mag volgens de regels, dan verander ik mijn stem wel! :)
Hiervoor o.a. is een jury in het leven geroepen en ik stel voor dat de jury hierover samen beslist.

Persoonlijk, maar ik maak geen deel uit van de jury, zou ik op grond van de door Hybris genoemde argumenten, deze game wel laten meetellen. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

10
Sora_Lizard wrote:
NTGSruler wrote:
Hybris wrote:
Hiervoor o.a. is een jury in het leven geroepen en ik stel voor dat de jury hierover samen beslist.

Persoonlijk, maar ik maak geen deel uit van de jury, zou ik op grond van de door Hybris genoemde argumenten, deze game wel laten meetellen. :)
Vindt ook dat deze wel mag meetellen. Mijn stem gaat ook naar GTA: San Andreas (zit op gsm dus kan niet vetjes zetten...)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

14
Ik geef een negatieve stem aan GTA: San Andreas op PS3. Dat ze een klassieker zo kunnen verneuken. De gehele sfeer hebben ze met de grafische effecten uit de game gerukt bij de smartphone/PS3 versies. Als je deze game wilt spelen koop m dan op PS2 of PS4.

Mijn postieve stem gaat naar Lost Dimension. Een van de weinige PS3 games van afgelopen jaar zonder een PS4 versie, al kun je m wel ook voor de Vita kopen.