Hahahahahahabillie91 wrote:Hoe noem je een neger die astronaut is?
Een astronaut, vuile racist dat je bent.
Re: Het moppen topic
122Allemachtig: heb tranen van het lachen van de mop over de pastoor... Prachtig!
123Een non, zeer bezorgd om haar gezondheid, gaat naar de dokter met een bijzonder probleem.
Ze vertelt: “Dokter, ik heb een probleem. Wanneer ik mijn maandelijkse periode heb, is er niet veel bloed, maar het vreemde is dat er ook nog eens postzegels uit mijn vagina komen !"
De dokter antwoordt verbaasd: “Lieve zuster, dat is onmogelijk! Dat is helemaal geen natuurlijk fenomeen. Ik moet het eens onderzoeken! Kleed je maar eens uit en ga maar even liggen, zodat ik eens kan kijken.“
De dokter onderzoekt het „probleem“ en begint spontaan te lachen met tranen in z‘n ogen.
De non vraagt: „Dokter wat gebeurt er ?"
En de dokter zegt: „Lieve zuster, het zijn geen postzegels...
... het zijn de stickers die ze op de bananen plakken !“

Ze vertelt: “Dokter, ik heb een probleem. Wanneer ik mijn maandelijkse periode heb, is er niet veel bloed, maar het vreemde is dat er ook nog eens postzegels uit mijn vagina komen !"
De dokter antwoordt verbaasd: “Lieve zuster, dat is onmogelijk! Dat is helemaal geen natuurlijk fenomeen. Ik moet het eens onderzoeken! Kleed je maar eens uit en ga maar even liggen, zodat ik eens kan kijken.“
De dokter onderzoekt het „probleem“ en begint spontaan te lachen met tranen in z‘n ogen.
De non vraagt: „Dokter wat gebeurt er ?"
En de dokter zegt: „Lieve zuster, het zijn geen postzegels...
... het zijn de stickers die ze op de bananen plakken !“

124Moet ze dan ook niet de bananenschillen opgegeten hebben? 
Last edited by minermb on 31 Dec 2015 14:25, edited 1 time in total.
125Ik veronderstel dat ze haar vagina niet als bananenschiller gebruiktminermb wrote:Moet ze dan ook niet de bananenschillen opgegeten hebben?
126O, op die manier :oKolm wrote:Ik veronderstel dat ze haar vagina niet als bananenschiller gebruiktminermb wrote:Moet ze dan ook niet de bananenschillen opgegeten hebben?
127Laten we het maar steken op het feit dat het min of meer bedtijd isminermb wrote:O, op die manier :oKolm wrote:Ik veronderstel dat ze haar vagina niet als bananenschiller gebruiktminermb wrote:Moet ze dan ook niet de bananenschillen opgegeten hebben?
128Die heeft ze 'verslonden' .minermb wrote:Moet ze dan ook niet de bananenschillen opgegeten hebben?
130Minermb is daar een kei in. Zo goed kan ik ze niet verzinnen!gamerke1992 wrote:Die opmerking maakt de mop nog veel grappiger
131Laten we maar zeggen, dat ik er op dat moment niet bij was met mijn gedachtenSora_Lizard wrote:Minermb is daar een kei in. Zo goed kan ik ze niet verzinnen!gamerke1992 wrote:Die opmerking maakt de mop nog veel grappiger
132You serious?minermb wrote:Moet ze dan ook niet de bananenschillen opgegeten hebben?
134Ik heb weer ergens een nogal harde gevonden.
Wat is het verschil tussen een Turk en een vis?
Een vis gaat pas stinken als ie dood is.
Wat is het verschil tussen een Turk en een vis?
Een vis gaat pas stinken als ie dood is.
135@ hierboven: dit is wel een erg foute mop!
Ze vertellen je altijd, dat je in je leven moet proberen om je dromen te verwezenlijken...
... maar ik wil helemaal niet naakt een examen moeten maken waarvoor ik niet geleerd heb!
Ze vertellen je altijd, dat je in je leven moet proberen om je dromen te verwezenlijken...
... maar ik wil helemaal niet naakt een examen moeten maken waarvoor ik niet geleerd heb!