PXtR Beste Actie/Avontuur-game 2015
Op andere fora in andere tijden hebben wij steeds van te voren een shortlist gemaakt en via een poll om jullie mening gevraagd. Dit jaar willen we het anders doen en jullie zelf laten zeggen welke game uit 2015 je de beste Actie/Avontuur-game voor de PlayStation vindt.
Let op! De releasedatum van de game moet in 2015 zijn geweest en een leuke of grappige motivering maakt het voor ons allen begrijpelijker.
Re: PXtR Beste Actie/Avontuur-game 2015
2Batman: Arkham Knight
Fantastische game en schitterend (voorlopig?) sluitstuk van de Arkham games van Rocksteady. Ook een meer dan degelijke duur, gezien de "lengte" van sommige action/adventure games dezer dagen.
Fantastische game en schitterend (voorlopig?) sluitstuk van de Arkham games van Rocksteady. Ook een meer dan degelijke duur, gezien de "lengte" van sommige action/adventure games dezer dagen.
3Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Gigantisch veel mogelijkheden qua gameplay in een open wereld met telkens genoeg variatie. De verdieping van het verhaal van de reeks is ook aanwezig, er wordt weer een en ander verduidelijkt.
Gigantisch veel mogelijkheden qua gameplay in een open wereld met telkens genoeg variatie. De verdieping van het verhaal van de reeks is ook aanwezig, er wordt weer een en ander verduidelijkt.
4Assassin's Creed Syndicate
Heb me met deze weer zeer goed geamuseerd, en het is toch wel ieder jaar de game waar ik naar uit kijk. Ook omdat ik weet dat er ieder jaar 1 komt
En had al op batman gestemd voor best ps4 game
Heb me met deze weer zeer goed geamuseerd, en het is toch wel ieder jaar de game waar ik naar uit kijk. Ook omdat ik weet dat er ieder jaar 1 komt
En had al op batman gestemd voor best ps4 game
5Ik kies voor dezelfde game als met0t0 voor dezelfde redenen. Metal Gear Solid: The Phantom Pain.
6Aangezien mijn GotY al Metal Gear Solid: The Phantom Pain is, kan ik hier nu moeilijk wat anders in gaan vullen, toch....?
7batman arkham knight
duh als batmanfreakske en tis een topspel me heel wa verandering ivm voorgangers vooral de geslaagde introductie van de batmobiel
duh als batmanfreakske en tis een topspel me heel wa verandering ivm voorgangers vooral de geslaagde introductie van de batmobiel
8Assassin's Creed Syndicate
In Arkham Knight is de batmobile niet goed uitgewerkt en op den duur gewoon saai. en de pc versie van arkham knight hangt gewoon aaneen met bugs
In Arkham Knight is de batmobile niet goed uitgewerkt en op den duur gewoon saai. en de pc versie van arkham knight hangt gewoon aaneen met bugs
9just cause 3
De total i don't care attitude is fantastisch om eens te spelen.
No rules no limits.
Gewoon verstand op 0 en gamen maar.
De total i don't care attitude is fantastisch om eens te spelen.
No rules no limits.
Gewoon verstand op 0 en gamen maar.

10Ik stem ook op Just Cause 3
Van wat ik er tot nu toe van gespeeld heb is het echt een gave game en ik heb zin naar meer. Ik moet nu alleen nog wachten tot ze eindelijk een update uitbrengen voor de pc-versie, zodat die een goede fps krijgt
Van wat ik er tot nu toe van gespeeld heb is het echt een gave game en ik heb zin naar meer. Ik moet nu alleen nog wachten tot ze eindelijk een update uitbrengen voor de pc-versie, zodat die een goede fps krijgt
12DRAGON QUEST HEROES, The World Tree's Woe and the Blight Below
Niet alleen de naam is al indrukwekkend.
Geen RPG maar een hack 'n slash action game. En action is er genoeg, soms met honderden vijanden tegelijk. Mooie en vlotte graphics, uitdagende gameplay, elk character heeft zijn eigen voordelen en nukken.
Niet alleen de naam is al indrukwekkend.
Geen RPG maar een hack 'n slash action game. En action is er genoeg, soms met honderden vijanden tegelijk. Mooie en vlotte graphics, uitdagende gameplay, elk character heeft zijn eigen voordelen en nukken.
13Mad Max!
Wat een zalige game!
Wat een zalige game!
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2