Ondertussen is de kaap van 1 miljoen verkochte stuks al overschreden

Video 4de pack Lost Contact:
https://www.youtube.com/watch?v=_vAACNq ... e=youtu.be (waarschijnlijk spoilers aanwezig)
Officiële site: https://www.alienisolation.com/

Ook niet gewoon voor de challenge, of voor het feit dat het nieuwe omgevingen zijn of als ik mag geloven wat ik hoorde 2! Aliens ergens verschijnen.met0t0 wrote:Ik ben er nu zeker van dat ik de season pass niet ga kopen. Die DLC voor die mode waarin ge tegen de tijd stukken moet uitspelen, interesseert mij helemaal niet
Als er één DLC komt die echt dik de moeite zou zijn, kan ik hem nog altijd apart kopen heCaptain Witwicky wrote:Ook niet gewoon voor de challenge, of voor het feit dat het nieuwe omgevingen zijn of als ik mag geloven wat ik hoorde 2! Aliens ergens verschijnen.met0t0 wrote:Ik ben er nu zeker van dat ik de season pass niet ga kopen. Die DLC voor die mode waarin ge tegen de tijd stukken moet uitspelen, interesseert mij helemaal niet
Dat kan je inderdaad ook doen. Met die recente DLC deals die er waren, heb ik nu alle DLC (buiten degene die dus al gratis bij mijn Nostrome Edition zat) voor minder dan de prijs van 2 stukjes DLC.met0t0 wrote:Als er één DLC komt die echt dik de moeite zou zijn, kan ik hem nog altijd apart kopen heCaptain Witwicky wrote:Ook niet gewoon voor de challenge, of voor het feit dat het nieuwe omgevingen zijn of als ik mag geloven wat ik hoorde 2! Aliens ergens verschijnen.met0t0 wrote:Ik ben er nu zeker van dat ik de season pass niet ga kopen. Die DLC voor die mode waarin ge tegen de tijd stukken moet uitspelen, interesseert mij helemaal niet
Goed dat het toch nog eens first person-game geworden is, dat maakt het veel spannenderCaptain Witwicky wrote:Alien Isolation was eerst een third person game
Ja, dat maakt het veel intenser,...maar nu ik dat weet, wil ik hem ook eens spelen in 3rd personmet0t0 wrote:Goed dat het toch nog eens first person-game geworden is, dat maakt het veel spannenderCaptain Witwicky wrote:Alien Isolation was eerst een third person game
Het probleem in third person is dat ge veel te veel van de omgeving ziet, waardoor het totaal niet meer spannend is. En dan kunt ge ook niet spannend op uw motion tracker kijkenCaptain Witwicky wrote:Ja, dat maakt het veel intenser,...maar nu ik dat weet, wil ik hem ook eens spelen in 3rd personmet0t0 wrote:Goed dat het toch nog eens first person-game geworden is, dat maakt het veel spannenderCaptain Witwicky wrote:Alien Isolation was eerst een third person game
Maar ik zie ook graag eens mijn personage waarmee ik speel. In 3rd person mis je namelijk niets van de bewegingen van de personages.met0t0 wrote:Het probleem in third person is dat ge veel te veel van de omgeving ziet, waardoor het totaal niet meer spannend is. En dan kunt ge ook niet spannend op uw motion tracker kijken
Zoiets zat ik ook te denken.BozeGozerXrd wrote:Ze hadden third person beschikbaar moeten stellen na het uitspelen van de game. Zo mis je niks van de spanning en krijg je toch de kans om de game anders te ervaren. Het kan nu ook nog via een update toegevoegd worden.
Da's inderdaad nog een mooie tussenoplossingBozeGozerXrd wrote:Ze hadden third person beschikbaar moeten stellen na het uitspelen van de game. Zo mis je niks van de spanning en krijg je toch de kans om de game anders te ervaren. Het kan nu ook nog via een update toegevoegd worden.