Topic bij laatste gameaankoop was beetje off topic aan het gaan dus beslist van nieuwe topic aan te maken
Alles over retro gaming kan hier.
Over oude consoles
Arcade
Pinballs
Lunaparken
Coinpushers
etc...

Jahmet0t0 wrote:Het grote contrast waarschijnlijk met de tijd waarin ge die games voor de eerste keer kocht
De grote blijdschap als ge een nieuwe game had en die dan voor maanden aan een stuk kon spelen

Leuke hobby shampmans! Ik denk dat ik het voorlopig bij PlayStation ga houden want anders zal ik net iets te diep in m'n buidel moeten tasten. Ik kan het uiteraard ook gewoon googelen, maar hoeveel kosten zulke consoles eigenlijk nog?ShAmPi wrote:Jahmet0t0 wrote:Het grote contrast waarschijnlijk met de tijd waarin ge die games voor de eerste keer kocht
De grote blijdschap als ge een nieuwe game had en die dan voor maanden aan een stuk kon spelen
Nu weet ik niet waar te beginnen...
Ik mocht nooit een Gamecube gekocht hebben...
Door da baksken (en ook omdat ik er nog enkele had van vroeger) kwam ik op het ingenieus idee van consoles te sparen.
Ben nu Sega aan het afwerken (enkel nog de Saturn) en dan denk ik te beginnen aan Atari (en mss nintendo want die heb ik ook bijna al allemaal)
Just de Atari Jaguar is moeilijk te vinden
Handhelds zijn voor als ik a verder gevorderd ben met consoles

ShAmPi wrote:Jahmet0t0 wrote:Het grote contrast waarschijnlijk met de tijd waarin ge die games voor de eerste keer kocht
Nu weet ik niet waar te beginnen...
Ik mocht nooit een Gamecube gekocht hebben...
Door da baksken (en ook omdat ik er nog enkele had van vroeger) kwam ik op het ingenieus idee van consoles te sparen.
Ben nu Sega aan het afwerken (enkel nog de Saturn) en dan denk ik te beginnen aan Atari (en mss nintendo want die heb ik ook bijna al allemaal)
Just de Atari Jaguar is moeilijk te vinden
Handhelds zijn voor als ik a verder gevorderd ben met consoles

ShAmPi wrote:Inderdaad.
Maar het is en blijft een console he.
En ik moet er dan ook niet veel games van kopen (80)
Zo heb ik een pong console ook
Daar kan je enkel pong op spelen...

ShAmPi wrote:Bon
Ik ben is serieus begonnen aan Dreamcast games
Mijn voorlopige lijst van games die ik heb
Zelfs enkele NTSC only games. Daarvoor heb ik wel een regio loader gedownload ipv gekocht. Want de orginele gingen nogal voor extreem veel geld
http://gamelists.r4u.nl/index.html
Site trekt op niets maar ie doet wat ie moet doen
Dreamcast is echt een zalige console baaj de weej!
JaGamefreak wrote:ShAmPi wrote:Bon
Ik ben is serieus begonnen aan Dreamcast games
Mijn voorlopige lijst van games die ik heb
Zelfs enkele NTSC only games. Daarvoor heb ik wel een regio loader gedownload ipv gekocht. Want de orginele gingen nogal voor extreem veel geld
http://gamelists.r4u.nl/index.html
Site trekt op niets maar ie doet wat ie moet doen
Dreamcast is echt een zalige console baaj de weej!
heb jij ook dat je telkens opnieuw de datum moet instellen als je hem opzet ? bij mij staat ie telkens opnieuw op november 1998....