Re: Star Wars

106
met0t0 wrote:
daviduvel wrote:Ik ben ook een Star Wars fan, maar het is me toch gelukt om geen trailers van The Force Awakens te zien. Buiten de allereerste natuurlijk :P Ik wilde me zoveel mogelijk laten verrassen. En aangezien trailers soms iets belangrijk van het verhaal durven laten zien, heb ik de rest van de trailers vermeden.
Ik moet zeggen dat de trailers van de nieuwe film toch redelijk goed in elkaar zaten. Zonder in te gaan op spoilers: de volgorde van de beelden doet u iets anders verwachten van de film, dus het bleef voor mij nog min of meer een verrassing.

Ik had ook het voornemen om geen trailers te kijken, maar heb het toch gedaan :-"

dat is moeilijk om te ontlopen op het net anno 2015....

107
Wat zijn jullie ervaringen met Star Wars Battlefront? Ziet er me een toffe game uit maar zou er liefst maar 20 aan geven. Is het de moeite waard? Gameplay ziet er alvast goed uit vind ik.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

108
Ik vond het maar niets, heb hem dan ook maar verkocht. Lijkt niets op de vorige 2 games.
Als je niet veel shooters speelt is deze misschien wel iets voor jou, zeer gemakkelijke game. Zo gemaakt om een heel groot publiek te kunnen trekken.
Image

109
Toon8 wrote:Ik vond het maar niets, heb hem dan ook maar verkocht. Lijkt niets op de vorige 2 games.
Als je niet veel shooters speelt is deze misschien wel iets voor jou, zeer gemakkelijke game. Zo gemaakt om een heel groot publiek te kunnen trekken.
Jup, ik deel volledig jouw mening. Voor games zoals Battlefield of zelfs Call of Duty heb je meer skills nodig dan voor Battlefront. Er is te weinig diepgang in de game. Het is gewoon run and gun en daar blijft het bij. Als vrienden komen spelen het wel en dan is het echt leuk, maar daarvoor heb ik de game niet gekocht. Misschien dat ik hem ook wel eens verkoop. €60 zou ik er zeker niet aan geven, maar voor €20-€30 haal je nog een ok game in huis.
Image

111
Colossus wrote:

Hij is hier dan, de eerste trailer!
Wat vinden we ervan? :P
Ziet er nu al origineler uit dan Episode 7.
Ik hoop ook dat ze die vrouw geen familie maken van zowel Rey als Obi Wan Kenobi als Jar Jar Binks, maar de kans is groot.

112
Tjeefkeuh wrote:
Colossus wrote:

Hij is hier dan, de eerste trailer!
Wat vinden we ervan? :P
Ziet er nu al origineler uit dan Episode 7.
Ik hoop ook dat ze die vrouw geen familie maken van zowel Rey als Obi Wan Kenobi als Jar Jar Binks, maar de kans is groot.

hoe zouden ze DAT gaan uitleggen ? :eek:

113
Gamefreak wrote:
Tjeefkeuh wrote:Ziet er nu al origineler uit dan Episode 7.
Och, heel simpel, zoals ze altijd wel iets vinden. Dat de vrouw uit de trailer met Luke een dochter heeft gekregen: Rey. Ik hoop dat het niet zo zal zijn, maar de kans zit er natuurlijk in...

117
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:
Tjeefkeuh wrote:Ziet er nu al origineler uit dan Episode 7.
Och, heel simpel, zoals ze altijd wel iets vinden. Dat de vrouw uit de trailer met Luke een dochter heeft gekregen: Rey. Ik hoop dat het niet zo zal zijn, maar de kans zit er natuurlijk in...
sssttt, niets verklappen !!

118
Colossus wrote:
Ik word niet zo enthousiast van de trailer, maar ik ga de film sowieso kijken. 'k Ben eens benieuwd of het verhaal origineler zal zijn dan The Force Awakens, maar dat kan moeilijk anders :p

119
met0t0 wrote:
Colossus wrote:
Ik word niet zo enthousiast van de trailer, maar ik ga de film sowieso kijken. 'k Ben eens benieuwd of het verhaal origineler zal zijn dan The Force Awakens, maar dat kan moeilijk anders :p
Ik vind dit verhaal tussen deel 3 en 4 interessanter dan verhaal 7 t/m oneindig uitmelkerij.
Hier moeten ze zich aan regels houden want het moet netjes aansluiten op deel 4, ze kunnen niet teveel nieuws verzinnen en ik vind gewoon Darth Vader vele malen beter dan de nieuwe vijand Darth '' knuppel ''
[+] Force awakens
Die het nog niet eens kan winnen van een meisje die nog nooit een lightsaber vast heeft gepakt, zowiezo is een vijand die twijfelt gewoon een FAIL.
Dus ik kijk uit naar deze! :cool:
[+] Vermoeden over deze nieuwe film
Hoewel ik wel het idee heb dat iedereen dood ga want de hoofdrolspelers die je nu zie kom je in deel 4 niet meer tegen ;)
Image