Ik doe ook wel mee met mijn rechterhandKolm wrote:Welkom!![]()
@Wolf: Gaan we wel nog wat grappige koppels moeten verzinnen om het toch een beetje gevarieerd te maken
Re: Stel jezelf voor!
167Hoeveel dwang heeft Elexus gebruikt om je hier te krijgen?Comit wrote:Ik ben een man van weinig woorden, zijn er vragen?zenmaster wrote:
Comit whatup yo.
Welkom
En welkom trouwens!
168Dat wil ik ook wel wetendaviduvel wrote:Hoeveel dwang heeft Elexus gebruikt om je hier te krijgen?Comit wrote:Ik ben een man van weinig woorden, zijn er vragen?zenmaster wrote:
Comit whatup yo.
Welkom![]()
En welkom trouwens!

169Hehehe grappigMr.Wolf wrote:Ik doe ook wel mee met mijn rechterhandKolm wrote:Welkom!![]()
@Wolf: Gaan we wel nog wat grappige koppels moeten verzinnen om het toch een beetje gevarieerd te maken
170Naast Mr.Wolf en zijn maatje hebben we ook nog de familie Pinguïn en niet te vergeten ShAmPi en zijn vaste partner:Kolm wrote:Welkom!![]()
171We hebben toch ook nog gamefreak en bozegozer? Of mag je niet meer meedoen als je getrouwd bentKolm wrote:Welkom!![]()
174dan weet hij wellicht wat je over 10 dagen gaat etenW.O.L.F. wrote:Ik wil niet weten wat hij ziet als hij zijn normale hoeveelheid op heeftMaxidomino wrote:5 pinten en Shampi kan zelfs uw toekomst voorspellen.![]()
Welkom Ward.
Welkom Ward,
Eindelijk een tweede koppel, kunnen we op het einde van het jaar terug 'koppel van het jaar' houden
175niet veel eigenlijk, khad eerder schrik om hier niet echt thuis te horen als pc gamerdaviduvel wrote:Hoeveel dwang heeft Elexus gebruikt om je hier te krijgen?Comit wrote:Ik ben een man van weinig woorden, zijn er vragen?zenmaster wrote:
Comit whatup yo.
Welkom![]()
En welkom trouwens!
176Oei oei, daar zegt ge iets gevaarlijkComit wrote:niet veel eigenlijk, khad eerder schrik om hier niet echt thuis te horen als pc gamerdaviduvel wrote:Hoeveel dwang heeft Elexus gebruikt om je hier te krijgen?Comit wrote:Ik ben een man van weinig woorden, zijn er vragen?zenmaster wrote:
Comit whatup yo.
Welkom
En welkom trouwens!
Ik moet stiekem niet teveel zeggen omdat ik ook voor 50% pc gamer ben geworden
178InderdaadLigeiro wrote:Zolang ge niet begint over pc master race begint zit ge wel safe denk'k
Want iedereen weet dat IK de master race ben!

179Dat dacht een Oostenrijker met een gek snorretje ook in de jaren '30-'40ShAmPi wrote:InderdaadLigeiro wrote:Zolang ge niet begint over pc master race begint zit ge wel safe denk'k
180ShAmPi wrote:InderdaadLigeiro wrote:Zolang ge niet begint over pc master race begint zit ge wel safe denk'k