?? vind het ook een beetje raar dat je voor gevaarherkenning 13 fout mag hebben van de 25 en bij verkeersinzicht maar 5 fout van de 40
--- ik weet de laatste tijd niet wat ik moet gamen
Dat is balen, zeg!minermb wrote:--- ging op voor theorie van rijles en was net met één fout teveel gezakt voor vekeersinzicht![]()
?? vind het ook een beetje raar dat je voor gevaarherkenning 13 fout mag hebben van de 25 en bij verkeersinzicht maar 5 fout van de 40![]()
Dat is juist het probleem. Heb 100 Games op steam staan en weet niet welke ik wil spelen... Ik man natuurlijk ook gewoon de PlayStation plus spellen spelenpaveman wrote:Dat is balen, zeg!minermb wrote:--- ging op voor theorie van rijles en was net met één fout teveel gezakt voor vekeersinzicht![]()
?? vind het ook een beetje raar dat je voor gevaarherkenning 13 fout mag hebben van de 25 en bij verkeersinzicht maar 5 fout van de 40![]()
Voor wat betreft je laatste punt: misschien een game die je erg leuk/goed vindt nog eens oppakken en verder spelen? Doe eens gek en ga voor een paar extra![]()
.
Dat soort zaken zijn altijd erg lastig, kunnen in je hoofd blijven zitten, waardoor je blijft malen en je hele humeur verpest wordt/blijft. Het helpt vaak om erover te praten: zoek mensen die je vertrouwt en waar je je verhaal bij kwijt kunt!Mr.Wolf wrote:----------------- Van het weekend iets redelijk lastig meegemaakt waardoor ik daar nu nog steeds aan zit te denken
++ De bespreking van mijn stage ging daarnet wel goed. Ik had goeie verhalen meegenomen
Dat zou het zijn, een heel ziekenhuis alleen met patiënten omdat alle verpleegkundigen thuis zijn voor een feestdaggamerke1992 wrote:+++ gezellige avond gehad
+++ 4 dagen vrij(is eerder toevallig, want als verpleegkundige heb je geen vrij op feestdagen)
+++ bbq vlees is besteld
Serieus? Je zit in PARIJS en klaagt over wifi? Je had Parijs man!dividedx11 wrote:+++++ maar zat met school in Parijs
- en had er bitterweinig wifi
Ik heb de wifi niet nodig gehad hoor. Was gewoon vergeten om te laten weten dat ik in Parijs zatW.O.L.F. wrote:Serieus? Je zit in PARIJS en klaagt over wifi? Je had Parijs man!dividedx11 wrote:+++++ maar zat met school in Parijs
- en had er bitterweinig wifi
(Ik voel mij bijna ouderwets als ik dit zeg, ik herinner mij het camperen, echt gewoon 2 weken niets van de wereld weten, wij wisten niet eens dat de paus dood was)
+++ Mooi weertje![]()
-- Wel veel werk, wat anders...