Net aflevering twee gezien van seizoen 6. Even mijn gevoel beschrijven:
WTF
Re: Game of Thrones (spoilers voor seizoenen 1,2,3,4 en 5)
17gamerke1992 wrote:Net aflevering twee gezien van seizoen 6. Even mijn gevoel beschrijven:
WTF
18Colossus wrote:gamerke1992 wrote:Net aflevering twee gezien van seizoen 6. Even mijn gevoel beschrijven:
WTF
19Dat was inderdaad zeer onGOT-achtig.Tjeefkeuh wrote:Colossus wrote:gamerke1992 wrote:Net aflevering twee gezien van seizoen 6. Even mijn gevoel beschrijven:
WTF
Ze kunnen nu niet meer het boek volgen, alleen de grote lijnen van het verhaal. Misschien dat dit er ook wel mee te maken had.
20Hoe was het boek dan?Toon8 wrote:Dat was inderdaad zeer onGOT-achtig.Tjeefkeuh wrote:Colossus wrote:gamerke1992 wrote:Net aflevering twee gezien van seizoen 6. Even mijn gevoel beschrijven:
WTF
Ze kunnen nu niet meer het boek volgen, alleen de grote lijnen van het verhaal. Misschien dat dit er ook wel mee te maken had.
21Geen idee want hij moet nog uitkomen. Het laatste hoofdstuk van jon eindigt zoals in seizoen 5, met jon dood op de grond. Dus voor de nieuwe seizoenen weten ze van martin de grote lijnen van het verhaal maar de show makers moeten de rest zelf invullen. En dat kan dat onGOT-achtig moment misschien wel verklaren.Colossus wrote:Hoe was het boek dan?Toon8 wrote:Dat was inderdaad zeer onGOT-achtig.Tjeefkeuh wrote:Colossus wrote:gamerke1992 wrote:Net aflevering twee gezien van seizoen 6. Even mijn gevoel beschrijven:
WTF
24Vond het ook wel minder dan vorige week, maarja toen was het een bijzonder goede aflevering, zeker het einde.Colossus wrote:
25Maxidomino wrote:Vond het ook wel minder dan vorige week, maarja toen was het een bijzonder goede aflevering, zeker het einde.Colossus wrote:![]()
26Toon8 wrote:Maxidomino wrote:Vond het ook wel minder dan vorige week, maarja toen was het een bijzonder goede aflevering, zeker het einde.Colossus wrote:![]()
27Maxidomino wrote:Toon8 wrote:Maxidomino wrote: Vond het ook wel minder dan vorige week, maarja toen was het een bijzonder goede aflevering, zeker het einde.![]()
28Ik wil op zo veel reageren, maar via tapatalk heb ik schrik dat de spoiler tags niet werken
Hoe dan ook, ik hou van deze serie

29Doe het dan via uw computergamerke1992 wrote:Ik wil op zo veel reageren, maar via tapatalk heb ik schrik dat de spoiler tags niet werken
30Als ik weinig thuis ben is dat wat moeilijkToon8 wrote:Doe het dan via uw computergamerke1992 wrote:Ik wil op zo veel reageren, maar via tapatalk heb ik schrik dat de spoiler tags niet werken