dying light troepke zombies gekilled aan de trapjes xd

Moderator: Leaderboard Group

Ik maak er gewoon veel te veel, waardoor ik nooit goed weet welke hier te plaatsengamerke1992 wrote:Echt een leuk idee. Ik ga deze week eens kijken of ik screenshots heb. En anders ga ik er vanaf nu zeker maken
Kheb nog een paar glitch screenshots liggen ookmet0t0 wrote:Ik maak er gewoon veel te veel, waardoor ik nooit goed weet welke hier te plaatsengamerke1992 wrote:Echt een leuk idee. Ik ga deze week eens kijken of ik screenshots heb. En anders ga ik er vanaf nu zeker maken
Morgen ga ik eens door mijn inFAMOUS: Second Son en inFAMOUS: First Light-screenshots gaan en de mooiste hier plaatsen.

Inderdaad, maar ik verlies er ook zoveel tijd meedividedx11 wrote:Die photomode zou toch in veel meer games moeten zitten
En ik danmet0t0 wrote:Inderdaad, maar ik verlies er ook zoveel tijd meedividedx11 wrote:Die photomode zou toch in veel meer games moeten zitten
Dat is ook een van mijn favorietenToon8 wrote:@Metoto
Die van de carrousel vind ik echt zeer mooi
Kzal het ook eens moeten uitproberen nu ik het spel aan het spelen ben en ik zal uitkijken naar die carrouselmet0t0 wrote:Dat is ook een van mijn favorietenToon8 wrote:@Metoto
Die van de carrousel vind ik echt zeer mooi
Er zijn in The Last of Us wel heel veel effecten om de foto's te maken, dus sommige zijn iets te grauw of donker uitgedraaid, jammer genoeg.
Return to “PlayStation Network Gaming”