Re: Pokémon GO!

17
Pff daarnet 20 kilometer gefixt om naar Ath te gaan en daar heb ik slechts 1 Krabby gevangen en dat is dan de grootste stad id buurt.
Spijtig dat dit uitkomt in de zomer want tijdens het jaar zit ik op mijn kot in Brussel en daar zijn er natuurlijk superveel. :P
Image

18
een uurtje gewandeld langs het water, spel is 2 keer geglitched (screen freeze bij een vangst)
heb een Bellsprout, Drowzee, Seel en Eevee gevangen.
Volgens de "nearby" zaten er een Psyduck, Ghastly en Squirtle op 3 pawprints van mij, maar ben ze niet tegengekomen

19
Ligeiro wrote:een uurtje gewandeld langs het water, spel is 2 keer geglitched (screen freeze bij een vangst)
heb een Bellsprout, Drowzee, Seel en Eevee gevangen.
Volgens de "nearby" zaten er een Psyduck, Ghastly en Squirtle op 3 pawprints van mij, maar ben ze niet tegengekomen
Ik ben nog steeds geen Eevee tegengekomen, terwijl iedereen die precies al heeft. Ghastlies ben ik ook al tegengekomen in mijn nearby list maar uiteindelijk nooit gevonden zoals jij. Die nearby-list moeten ze toch eens wat aanpassen of alleszins beter uitleggen want het is niet duidelijk hoe dat werkt. Allemaal goed en wel om zeldzame pokemon in die lijst te zien staan maar je moet ze nog kunnen vinden ook. :P
Image

22
Op t platteland is dit spel echt geen ruk aan...
Image
Heb je een paar vierkante kilometers grond tot privé beschikking, spawnen er helemaal geen Pokémon...
En de dichtstbijzijnde PokéStop en Gym is 1,5 kilometer bij mij vandaan op een landgoed.

25
RoyVdW wrote:Wat is het nut of doel van deze app?? Vind de hype maar belachelijk. Heb er nog niks over opgezocht of gelezen. Het heeft me nooit geïnteresseerd.
hoe kan je nu een mening vormen over iets waar ge totaal niks van afweet?
ik noem dat prejudice :)

26
RoyVdW wrote:Wat is het nut of doel van deze app?? Vind de hype maar belachelijk. Heb er nog niks over opgezocht of gelezen. Het heeft me nooit geïnteresseerd.
Er zijn pokemons verspreid over heel de wereld. Dichtbij water vind je water pokemons en op land vind je uiteraard land pokemons. Het is een soort google maps waarbij je jou avatar ziet rondlopen. Je ziet op die map pokemons verschijnen, waarna je kan kiezen om deze te vangen. Je moet dus echt fysiek rondwandelen om ze te zoeken. Daarnaast vind je ook pokestops. Dat zijn plaatsen aan monumenten, standbeelden of bezienswaardigheden waarbij je je pokeballs en andere items kan aanvullen.

Het is de bedoeling alle pokemons te vangen. Je kan ook vechten in een gym met je pokemons. En je kan je pokemons trainen en laten evolueren.
Image

27
Ziedaar, een mooie beschrijving van Gamerke.

Roy, ik snap wat je bedoelt als je zegt dat de hype belachelijk is. Mijn vriendin wordt ook zot van al dat PokemonGo gedoe op Facebook en op het nieuws. Ik vind het net superpositief dat een game zoveel aandacht krijgt. Het is misschien maar een mobile game, toch is het 'sjiek' dat zoveel mensen het spelen. Het is ontzettend bekend en het is nu al de beste mobile game in Amerika, het heeft zelfs Candy Crush voorbijgestoken. Het zorgt er trouwens ook voor dat mensen meer beweging krijgen. Sure, het is een hype en alle aandacht zal snel vervagen, maar ik vind het net cool dat zoiets zo veel aandacht krijgt. ;)
Image

28
Op 2 weken tijd hebben pokemon go spelers al 2 lijken gevonden ergens in een beek, en een kerel die een overdosis had gedaan op een bankje zijn leven gered. Allemaal in amerika wel. Het spel zorgt dat mensen levens redden en misdaden aan het licht brengen. Het veroorzaakt ook ongevallen door dommekloten die niet opletten waar ze lopen of rijden. Zo is er iemand los van een klif gewandeld omdat ze ne pikachu aant volgen was op haar scherm.

29
Haha dommekloten graaf woord en goe dat dat de conditie eens bevorderd. Tijd dat ik mijn S-Works neem en tegen 40 per uur kunnen ze me niet voorblijven die beestjes. Psyduck is den beste. Merci gamerke om het uit te leggen ziet er goed uit zo fysiek. Maar idd het kan onveilig zijn ook. Ik vind het toch belachelijk xp

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image