Re: Pokémon GO!

31
RoyVdW wrote:Haha dommekloten graaf woord en goe dat dat de conditie eens bevorderd. Tijd dat ik mijn S-Works neem en tegen 40 per uur kunnen ze me niet voorblijven die beestjes. Psyduck is den beste. Merci gamerke om het uit te leggen ziet er goed uit zo fysiek. Maar idd het kan onveilig zijn ook. Ik vind het toch belachelijk xp

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Psyduck was in leuven heel de tijd dichtbij, maar we hebben die niet kunnen vangen
Image

We werden ook heel de tijd aangesproken door andere mensen die het spel speelden. Dan kregen we tips over waar er bepaalde pokemons zaten
Image
Image

33
gamerke1992 wrote:
RoyVdW wrote:Haha dommekloten graaf woord en goe dat dat de conditie eens bevorderd. Tijd dat ik mijn S-Works neem en tegen 40 per uur kunnen ze me niet voorblijven die beestjes. Psyduck is den beste. Merci gamerke om het uit te leggen ziet er goed uit zo fysiek. Maar idd het kan onveilig zijn ook. Ik vind het toch belachelijk xp

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Psyduck was in leuven heel de tijd dichtbij, maar we hebben die niet kunnen vangen :)

We werden ook heel de tijd aangesproken door andere mensen die het spel speelden. Dan kregen we tips over waar er bepaalde pokemons zaten :)
ik heb een vrij krachtige psyduck uit een ei laten komen, dat ik had gekregen bij een pokestop :)

35
Maxidomino wrote:De app an nu officieel gedownload worden in België. Elexus laat u gaan.

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
Already downed. :D Enkel 2 negatieve puntjes: kan geen pokémon in AR zien en ik zie geen enkele pokémon op mijn map o.o
Image

36
Elexus wrote:
Maxidomino wrote:De app an nu officieel gedownload worden in België. Elexus laat u gaan.

Already downed. :D Enkel 2 negatieve puntjes: kan geen pokémon in AR zien en ik zie geen enkele pokémon op mijn map o.o
Staat uw locatie aan? Anders ligt het gewoon aan het feit dat er in je buurt geen zijn. Waar ik woon zijn er ook absoluut geen. Het suckt om vrienden en mensen op sociale media keisterkepokemon te zien vangen, terwijl jij naar een grote stad moet om die te vangen.
Image

Image

37
Ja tzal wel gewoon zijn dat er hier in de buurt geen te vinden zijn. Wel 2 pokestops maar geen zin om daar helemaal naar toe te wandelen. xD Ik ben nu in mn zus haar huis though. Hopelijk zijn er bij mij thuis meer pokedinges te vinden.
Image

41
NTGSruler wrote:Download je dit gewoon via de Play Store Android? Want alles wat ik krijg is enkel guides??

Edit: je apparaat is niet beschikbaar met deze versie. Laat maar. :meh:
De app werkt nog niet bij alle smartphones. Maar daar zouden ze updates voor uitbrengen heb ik gehoord.
Image