--- nog wel tot begin oktober wachten voor het naar ons mag komen
+++ wat een schattig diertje
Als ik een week of twee mijn haren niet was, voelen ze stijf en hard aan, dan doet mijn haar mijn hoofd ook pijn als ik door mijn haren ga met mijn hand. Maar verder niks.Colossus wrote:--- al een hele week last van haarpijn... Het klinkt misschien voor velen gek, maar het doet zeer als ik mijn haar aanraak en heb de hele dag door een vreemde hoofdpijn en steken in mijn oor.
Ben ik de enige die dit weleens heeft?
Haarpijn... Dat is iets nieuwsColossus wrote:--- al een hele week last van haarpijn... Het klinkt misschien voor velen gek, maar het doet zeer als ik mijn haar aanraak en heb de hele dag door een vreemde hoofdpijn en steken in mijn oor.
Jij hebt dat ooit geprobeerd?Captain Witwicky wrote:Als ik een week of twee mijn haren niet was, voelen ze stijf en hard aan, dan doet mijn haar mijn hoofd ook pijn als ik door mijn haren ga met mijn hand. Maar verder niks.Colossus wrote:--- al een hele week last van haarpijn... Het klinkt misschien voor velen gek, maar het doet zeer als ik mijn haar aanraak en heb de hele dag door een vreemde hoofdpijn en steken in mijn oor.
Ben ik de enige die dit weleens heeft?![]()

Een maine coonElexus wrote:--- 'k heb zin om me wat te kopen maar dat mag niet verdimme!
++ helemaal into Guild Wars 2 op de moment
-- PS4 neglect D:
-- saaie dagschema's, bleh, ik wil leuke dingen doen!
++ als beide ouders gaan werken zijn, is het hier toch echt goed rustig, love it
-- ik wil nieuwe films!
-- ik wil een nieuwe computermuis want van de dezen krijg ik kramp in m'n hand
++ de nieuwe pokemon game ziet er goed uit
++ straks frisko eten
@ Gamerke: Welk ras van kat is het? :0
Succesmet0t0 wrote:+++ Lekker fris weer
--- Moet toch eens beginnen studeren voor mijn herexamen
Niet geprobeerd, gewoon geconstateerditsjustme wrote:Jij hebt dat ooit geprobeerd?Captain Witwicky wrote:Als ik een week of twee mijn haren niet was, voelen ze stijf en hard aan, dan doet mijn haar mijn hoofd ook pijn als ik door mijn haren ga met mijn hand. Maar verder niks.
Even gegoogled en damn, dat zijn meer honden dan katten! Wel prachtige beesten, amai.gamerke1992 wrote: Een maine coonEcht kei sociale beesten en gigantisch groot.
Ja inderdaadElexus wrote:Even gegoogled en damn, dat zijn meer honden dan katten! Wel prachtige beesten, amai.gamerke1992 wrote: Een maine coonEcht kei sociale beesten en gigantisch groot.
![]()
Ot:
++ schema verloopt vrij goed vandaag
++ het weer, I like it this way
++ nog wat gamen straks
++ lekkere fruitsla gegeten
-- ga toch eens moeten kijken voor een nieuwe muis want ik krijg kramp in m'n hand na een tijdje