Re: Star Ocean 5: Integrity and Faithlessness

20
Ik heb gisteren gespeeld tot het tweede dorpje. Game bevalt prima.
Volgens mij wel iets minder verschillende aanvallen, of er wordt niet gebruikt gemaakt van de d-pad (maar dat kan ook van een Tales game zijn)
Lang geleden dat ik een Tales of Star Ocean game gespeeld heb.

Wat betreft de reviews van IGN en gamespot ben ik het niet eens met de eindcijfers. (een 5 en een 5.8) Deze game verdient zeker hoger
Image

21
Ik ben het met Marty eens. Hoewel het vechtsysteem wat verwarrend is, soms moeilijk te zien wat je aan het doen bent. Dat kan echter ook aan mij liggen en moet ik weer even wennen aan SO.
Het is nog te vroeg om de game een cijfer te geven maar dat het meer is dan middelmatig is mij al wel duidelijk! :hi5:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

25
Bon ,

uitgespeeld ... eerlijk , ik vind de game niet zo goed . Gameplay is goed maar wel zeer chaotisch ( star ocean games hebben dat wel vaker), grafisch is de game ook al geen hoogvlieger zeker de achtergronden niet, shit zo saai. Het verhaal is zeker niet spectaculair ( been there done that ), veel backtracking de wereld is ook zeer beperkt ( klein en saai) en het stukje in de ruimte is ook tja ... klein en saai , zelfs de battles in de ruimte worden getoond vanuit de "bridge". Ik had ze dan graag als CGI gezien of als animatie ... De slechtste SO die ik al heb gespeeld...