Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5117
Sora_Lizard wrote:Ik denk dat je mogelijk ook andere planten wat moet afschermen? En ervoor zorgen dat ze niet naar de buren gaan, want zoals bekend is het gras daar altijd groener. :lol:
Ze zitten in een grote overdekte kooi, dus ze kunnen niks verkeerd opeten of weglopen :)
We verplaatsen de kooi telkens ze een stuk gras hebben opgegeten, dus dan hebben ze telkens vers gras :)

+++ Vrijdagavond frieten gegeten
+++ Gisteren veel kunnen gamen
--- Voorband van fiets alweer plat... Zelfs met telkens andere nieuwe binnenbanden en verschillende fietsenmakers die ernaar hebben gekeken, lijkt het probleem nog altijd niet gevonden te zijn :|

5121
paveman wrote:Uh, ik wil niet lullig doen Captain, maar als je het gras om de 2-3 weken maait, snap ik dat mensen dat wat onverzorgd gaan vinden... In periodes dat het weer is zoals het afgelopen tijd is geweest probeer ik toch elke week te maaien om het net te houden... Helaas overkomt het me vaker dan eens dat dit ook eens in de 2-3 weken wordt. Gelukkig is dat allemaal in onze achtertuin en kan het dus moeilijk ook anderen storen.
Overigens heb ik wel zoiets van: waar bemoeit men zich mee. Het is toch jullie eigen tuin?
Je moet de situatie begrijpen. Het is een soepje, hoor, wat ze proberen te beweren. Het is zelfs beledigend wat onze sociale huisvesting beweert, alsof ze zeggen dat wij vuilaards zijn. Het zijn dus niet de personen in de buurt hé, het zijn die mafkezen waar we onze huur aan geven. Rekening houdend met hoe we onze voortuin hebben ontvangen bij de verhuis en wat we ermee doen is onze voortuin te rekenen bij de best onderhouden tuinen in de buurt. Om de 2-3 weken mijn gazon doen is genoeg en moet maar goed genoeg zijn ook, er is ook zo iets als overdrijven vind ik. Zelfs na meerdere weken kan je niet zeggen dat mijn voortuin onverzorgd zou zijn, het meeste dat je kan zeggen is dat mijn gazon dan eens nodig moet afgereden worden. Het ergste van al is dat ze daar de nadruk op leggen i.p.v. onze haag in de voortuin. Wij, omdat we een sociale huurwoning hebben, betalen voor groenonderhoud, ruwweg 100 euro per jaar of meer, daarin zit de haag snoeien door hun in mee verwerkt. Dit jaar hebben ze de haag niet gesnoeid (dus=onverzorgd uiterlijk). Dus, wij vertikken het om onze haag te doen. Mijn buren zijn van hetzelfde gedacht. Maar omdat wij het beu zijn hebben we nu wel onze haag gedaan en gaan we proberen om geen groenonderhoud meer te betalen omdat in onze "brochure" staat dat het onze verantwoordelijkheid is (terwijl ze het al elk jaar hadden gedaan)...waarvoor betalen wij dan nog steeds, zelfs mét een voorschot voor 2017 onlangs !!!
Sora_Lizard wrote:+ - Oeps, ik hoop voor onze captain dat zijn vader dit niet leest!
Daar moet je je geen zorgen over maken ;)
W.O.L.F. wrote:Over al dat gras maaien, cavia's zijn den truc, wij maaien hier nooit ons gras, de cavia's doen dat, met extra mest er bovenop
MJa, dat zit er niet in voor ons :P
Elexus wrote:-- de Grote Vriendelijke Reus is niet echt een goede film imo
De handgetekende tekenfilm is beter.

+/- TGS bracht niet echt iets nieuws naar de tafel, misschien maar goed met mijn backlog
+++ RE trailer van derde CGI film: Vendetta
+++ Kijken naar de 5de episode van Brotherhood FFXV
--- Nieuwe FFXV mobile game...
+++ ...komt gelukkig ook naar FFXV via DLC (oké, misschien is dat ook een ---)
+++ F1 gisteren (had wel 1 lap langer moeten zijn)
+ Rise of the Tomb Raider PS4 CE is uitverkocht bij de Game Mania, gelukkig een exemplaar besteld op tijd
--- Zonder iets te doen, weer een tirade gekregen van mijn vader...

EDIT:
--- Urgh, ik haat het als mijn vader afkomt met "ge wist toch dat we..." en ik weet dan niks waarover die bezig is, en dat is dan mijn schuld omdat ik van niks weet waarover mijn vader nooit iets heeft gezegd...
--- Meedoen aan het bovenstaande en de gevolgen nadien die er zeker zullen zijn...morgen wordt weer een toffe dag...

+++ Nog 25 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th CE + guide
+++ Nog 39 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 71 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 72 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

5126
--- Verschrikkelijke ruzie tussen mijn ouders... ;(
--- Verschrikkelijke ruzie tussen mijn vader en ik... ;(
--- Als een klein kind behandeld worden en mijn spullen die afgepakt worden... :angry:
--- Dat gedoe met den tuin: prutsers! Ze wisten zelfs niet dat wij betaalden voor groenonderhoud en de mensen van groenonderhoud zijn niet te bereiken. Dus, alles is méér dan in orde bij ons, het is allemaal langs hun kant dat de problemen zijn! :|
---Mijn broertje die het dit schooljaar moeilijk zal krijgen doordat hij tussen Antwerpen-Gent moet studeren...

+++ Ubisoft sales
+++ Ratchet & Clank movie
+++ The Crew photo mode
+++ DMC 4 SE outfits

+++ Nog 22 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th CE + guide
+++ Nog 36 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 68 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 69 dagen voor Gravity Rush 2
Last edited by Captain Witwicky on 22 Sep 2016 17:57, edited 1 time in total.

5128
--- Mij zorgen maken in vanalles...
--- Niet uit de startblokken geraken...
--- waar o waar...

+++ Nog 21 dagen voor Rise of the Tomb Raider 20th CE + guide
+++ Nog 35 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 67 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 68 dagen voor Gravity Rush 2