Re: Outlast II

31
met0t0 wrote:
Colossus wrote::O rillingen over mijn rug, ik vond het maar een enge demo, vooral op het einde toen we ineens open ruimte hadden tussen de mais
Geslaagde demo dus :cool:
In dat opzicht wel,
Vind het altijd fijn om demo's te downloaden en te spelen, hierdoor weet ik wel dat deze game voor mij gewoon niks is, het spreekt me niet aan.

Beste demo van dit genre blijft gewoon P.T.,
Het is en blijft eeuwig zonde dat deze geannuleerd is.

Ook de nieuwe game geïnspireerd door P.T. Spreekt me niet aan.
Image

33
Toon8 wrote:Wat vond je dan beter aan PT dan deze demo van outlast? Of wat vond je niet goed aan de demo van outlast?
Heb PT nooit gespeeld.
Ten eerste omdat het een ander type horror is,
P.T. zal ik omschrijven als psychologische / reli-horror en Outlast 2 is zeker weten een zombi horror game.

De sfeer van P.T. vond ik indrukwekkender en interessanter waardoor ik meer geboeid om verder te spelen.
Hier bij Outlast 2 vond ik de zombi's maar mwa,
natuurlijk kreeg ik rillingen over mijn rug door de plotselinge zombi in beeld met harde geluiden momenten maar geef mij maar de mindfuck game P.T.,

Helaas niet meer te downloaden en voor altijd alleen maar een herinnering. :L:
Image

34
Ben je zeker dat het zombies zijn? Ik dacht te lezen dat het spel ging over een occulte sekte in Amerika.
Anyway ik heb de demo niet gespeeld :P Kwestie om niets te spoilen.

Heb je de eerste outlast gespeeld? Die is zeer goed, gaat over een journalist die op onderzoek trekt in een psychiatrische instelling waarover de nodige kwaadaardige geruchten werd verspreid.
Image

35
Toon8 wrote:Ben je zeker dat het zombies zijn? Ik dacht te lezen dat het spel ging over een occulte sekte in Amerika.
Anyway ik heb de demo niet gespeeld :P Kwestie om niets te spoilen.

Heb je de eerste outlast gespeeld? Die is zeer goed, gaat over een journalist die op onderzoek trekt in een psychiatrische instelling waarover de nodige kwaadaardige geruchten werd verspreid.
goh ja, het is toch iets zombie achtig, in ieder geval een zootje ongeregeld, schorriemorrie, schorem, bedenkelijk allooi..... enfin, you get it !

37
Toon8 wrote:
Gamefreak wrote: goh ja, het is toch iets zombie achtig, in ieder geval een zootje ongeregeld, schorriemorrie, schorem, bedenkelijk allooi..... enfin, you get it !
Ok dan :P
een beetje zoals door Molenbeek rijden dus...

38
Colossus wrote:
Toon8 wrote:Wat vond je dan beter aan PT dan deze demo van outlast? Of wat vond je niet goed aan de demo van outlast?
Heb PT nooit gespeeld.
Ten eerste omdat het een ander type horror is,
P.T. zal ik omschrijven als psychologische / reli-horror en Outlast 2 is zeker weten een zombi horror game.

De sfeer van P.T. vond ik indrukwekkender en interessanter waardoor ik meer geboeid om verder te spelen.
Hier bij Outlast 2 vond ik de zombi's maar mwa,
natuurlijk kreeg ik rillingen over mijn rug door de plotselinge zombi in beeld met harde geluiden momenten maar geef mij maar de mindfuck game P.T.,

Helaas niet meer te downloaden en voor altijd alleen maar een herinnering. :L:
Ik kan u wel volgen in uw mening over P.T.. Ik vind horrorgames die meer rond een enge sfeer draaien ook altijd beter dan horrorgames die het vooral van hun schrikmomenten moeten hebben.

41
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote:Ik omarm alle horror met plezier xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
ga je dus vaak naar de tandarts Cois ?
Wat heeft da te maken met horror

Image

42
fsterchele23 wrote:
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote:Ik omarm alle horror met plezier xd

ga je dus vaak naar de tandarts Cois ?
Wat heeft da te maken met horror

Swa toch....

al ooit een grotere beul gezien dan de tandarts ??
Image