Artikel met screens en uitleg: https://blog.eu.playstation.com/2016/12 ... er-package

Inderdaad ja! Dat zie ik even graag als crash.Gamefreak wrote:ZALIG, nu Spyro nog !!
Ge gaat voor Father of the Year, zeker héColossus wrote:Inderdaad ja! Dat zie ik even graag als crash.Gamefreak wrote:ZALIG, nu Spyro nog !!
Deze game ga ik gelijk op dag 1 kopen, deze moet ik hebben, en komt er misschien een CE met bijv. Een knuffel van crash dan koop ik deze ook gelijk, deze games zijn eindeloos en ik wil dat mijn kinderen hier ook mee opgroeienhoort gewoon bij de opvoeding!
Kan je dan niet gewoon het youtubefilmke hier zetten ipv naar een concurent te linken?Gamefreak wrote:hier de 2 versies naast elkaar gelegd
link edited to youtube link

ahwel we hebben gelijk de bronvermeldingShAmPi wrote:Kan je dan niet gewoon het youtubefilmke hier zetten ipv naar een concurent te linken?Gamefreak wrote:hier de 2 versies naast elkaar gelegd

nope, ik moet reclame maken voor psx-sense....ShAmPi wrote:Kan je dan niet gewoon het youtubefilmke hier zetten ipv naar een concurent te linken?Gamefreak wrote:hier de 2 versies naast elkaar gelegd
Het is niet nodig om altijd als een wijsneus te reageren.Gamefreak wrote:nope, ik moet reclame maken voor psx-sense....ShAmPi wrote:Kan je dan niet gewoon het youtubefilmke hier zetten ipv naar een concurent te linken?Gamefreak wrote:hier de 2 versies naast elkaar gelegd
.....
.....

Zelf zeggen ze dat het een "remaster+" isminermb wrote:Ik heb nog nooit crash bandicoot gespeeld, dus ik ben zeker benieuwd naar deze remake
Of is het een remaster?
euh, sure....ShAmPi wrote:Het is niet nodig om altijd als een wijsneus te reageren.Gamefreak wrote:nope, ik moet reclame maken voor psx-sense....ShAmPi wrote:Kan je dan niet gewoon het youtubefilmke hier zetten ipv naar een concurent te linken?Gamefreak wrote:hier de 2 versies naast elkaar gelegd
.....
.....
Ik bedank u voor het actief forum zijn en het vele nieuws dat je post.
Seriously I do. En ik hoop ook dat je voort doet.
Maar wanneer de post een simpele youtube is kan je toch beter naar de youtube linken.
Het is al overzichtelijker ook eigenlijk.
Maar je moet ons standpunt ook beetje begrijpen.