hoezo ? ik zie toch geen alcohol ?
Re: Huisdierentopic
47Hahaha
Ja den onze zit wel soms naar de visjes te kijken.
Al kan het ook zijn dat hij vooral naar de bubbelkes in de aquarium kijkt

49Mijn hond heeft echt 0 interessa in de visjes. Wat hij wel super, super graag doet is cadeautjes uitpakken, mee helpen in het papier snuffelen (hij maakt niets kapot) en heel hard hopen dat het voor hem is. Hij krijgt met kerst altijd een cadeau en dat weet hij heel goed, alleen is zijn interne kalender niet alles en denkt hij dat het bij elke gelegenheid kerst is. Vanavond zal hij met0t0 wel helpen uitpakkenShAmPi wrote:Hahaha
50Ja da heeft de onze ook wel.
Maar als we een doos uitpakken dan kan je er zeker van zijn dat als we niet opletten de doos overal in het huis ligt.
Maar als we een doos uitpakken dan kan je er zeker van zijn dat als we niet opletten de doos overal in het huis ligt.

51Rasta zal alleen tegen dozen duwen, want dan komen die terug naar hem (gewoon omdat ze heen en weer wiebelen) en dat vindt hij spannendShAmPi wrote:Ja da heeft de onze ook wel.
53Mooie foto's en Awesome honden en kat :-DElexus wrote:Dit zijn mijn dikkies. Respectievelijk Ginny, Fenna en Poes.
Wel weer nie raar da Ginny en Poes mooi rechtop zitten en da Fenna de enige is die moe neerliggen xd
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
55Ja ze komen erg goed overeen. De honden zijn gelijk zusjes tegen elkaar (de Golden retriever is wel duidelijk de baas, ook al is ze een stuk jonger dan de Berner). De kat gedraagt zich als het ambetant nichtje tegenover de honden maar ze zou hen nooit pijn doen. Tis maar dingen zoals staart pakken, honden wegjagen van hun slaapplek zodat zij er kan liggen etc.met0t0 wrote:Leuke dieren
Komen ze goed overeen met elkaar?
De rangorde bij ons thuis is:
1. Poes
2. Ginny
3. Fenna
Ohja de Poes is ook een stuk ouder dan de andere twee dus daarmee dat ze zich veel permiteert denk ik.
56(Nog even de quotes erboven gezet om mee te zijn met het verhaal, ook in dit topic)W.O.L.F. wrote:Jep, ze zitten gelukkig niet allemaal permanent binnen, maar het is en blijft verschrikkelijk veel werk...Colossus wrote:Aah Whauw bedankt voor de verklaringW.O.L.F. wrote:Wel, het zijn er om te beginnen 20, er zijn 3 kattebakken verspreid over het huis die meerdere keren per dag schoongemaakt moeten worden. Er zijn er die in huis plassen, dus dat ook opkuisen doorheen de dag. Op meerdere plaatsen moeten verschillende soorten water gezet worden. De katten komen ongeveer overal in huis, dus zo snel gaat dat stofzuigen niet. Als de katten eten moet je bepaalde katten uit elkaar houden, anders krijgen sommigen nooit eten. Ik vergeet vast nog dingen, maar het is echt dagelijks meer dan een uur als je alles samentelt...W.O.L.F. wrote:Buiten de katten eten geven , kattenbak verschonen en stofzuigen in verband haren kan ik me niet meer taken bedenken en veel werk voorstellen door katten
Un uurtje en het huis is weer proper![]()
Dit is de eerste keer dat ik hoor dat er 20 katten zijn : O ik neem dat uurke terug : D
Er zijn eigenlijk 3 volledige tamme katten, die bijna altijd binnen zitten. Die vallen wel mee, behalve dan het haar dat ge moet stofzuigen. Het zijn sommige van de andere katten die erbij komen, die wel heel vuil zijn (in huis plassen enz.) of dingen kapot proberen maken. Maar mijn moeder laat die toch binnen, dus dan is het doorgaans maar haar probleem (al is het meestal mijn vader die dingen moet opkuisen...).
Ik vind ze heel lief en leuk, alleen jammer dat er zoveel werk aan is. Net daarom mogen er boven bij mij op de zolder geen katten. Soms laat ik er eentje bij mij liggen, maar die kan ik dan tenminste in de gaten houden en zonder andere katten erbij zijn ze doorgaans heel braaf.
Als ik het huis uit ben, zou ik waarschijnlijk ook wel een kat of twee willen, maar het mogen er echt niet zoveel zijn
59Zaaallliiggg :-Dgamerke1992 wrote:Ik zal ook eens een paar foto's posten
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk