Re: Horizon: Zero Dawn
61Ik durf zelfs te beweren dat er maar 1 negatief is, 70/100 is nog ruim voldoende, m.a.w. alleen Caty had haar dagen niet (of juist wel). 
billie91 wrote:Of de rest is niet kritisch genoeg.Ach, ik koop de game toch uiteindelijk wel.
Het is natuurlijk altijd mogelijk dat we een Einstein onder de recensenten miskennen.Tjeefkeuh wrote:Die USGamer reviewer heeft waarschijnlijk eerst the Witcher 3 gespeeld, waarin elke sidequest blijkbaar belangrijk en boeiend is. Dat ofwel heeft ze (net als ik) wel eventjes genoeg van de Far Cry formule met eindeloos repetitieve sidequests. Geen idee of deze game zo is, maar ik krijg die indruk.
Het is ook makkelijker om 2.5 sterren op 5 te geven aan een matige/goede game dan 5/10, dat lijkt anders.
Een Einstein zal het wel niet zijn, maar de inhoud is belangrijker dan de score.Sora_Lizard wrote: Het is natuurlijk altijd mogelijk dat we een Einstein onder de recensenten miskennen.![]()
Toch ga ik voor die andere, inmiddels 77, die een 7 of hoger uit 10 geven. Waarvan 74 zelfs een 8 of hoger. 10 uit 10 is wellicht weer wat veel, maar ook dat zijn er al 5.
Action RPG die de Far Cry gameplay combineert met wat meer tactische combat en meer rpg elementen. Het is zeker geen hack 'n slash van wat ik tot nu toe gezien heb, de meeste combat is rangedGamefreak wrote:is dit echt een RPG ? ik dacht eerder een soort open hack'n slash.
Het op zen hack'n slash spelen raad ik absoluut niet aan! Tegen de kleine vijanden kan dat nog omdat je die in 1-2 hits wel dood kan hebben, maar als je geraakt wordt door machines dan gaat er altijd een hoop health af omdat hun aanvallen best zwaar zijn. Ben je tegen 1 of 2 machines bezig dan kan je in close combat nog wel dodgen, maar als het er 5 zijn of er zitten een paar grote jongens tussen dan maak je het jezelf enorm moeilijk in close combat en verlies je ook snel het overzicht. Ik deed kleine vijanden sneaky met een silent strike en de rest vanop afstand. Eens je machines kan overriden kan je die ook voor je laten vechten, dat kan ook enorm helpen.Gamefreak wrote:is dit echt een RPG ? ik dacht eerder een soort open hack'n slash.
Return to “Role playing games”