- Flipperkast Phantom of The Opera
- Flipperkast Judge Dredd
- Electronische darts (zo een staander)
- gewone darts
- Arcadekast
- 3 gokkasten
En voor de rest: frigo, zetel en zelfgemaakte tafel
Ah en HEEL veel Jupiler reclame

Voor naast/bij/in de bierkasten zijn zo oude reclameborden van bieren misschien wel leuk?gamerke1992 wrote:Weten jullie nog leuke decoratie, gadgets, ... voor in een mancave?
Tot nu toe heb ik alle meubels gekocht, er staat een tv, bierkasten, Ledstrip en de muursticker is onderweg
met0t0 wrote:Voor naast/bij/in de bierkasten zijn zo oude reclameborden van bieren misschien wel leuk?gamerke1992 wrote:Weten jullie nog leuke decoratie, gadgets, ... voor in een mancave?
Tot nu toe heb ik alle meubels gekocht, er staat een tv, bierkasten, Ledstrip en de muursticker is onderweg

Woont ge in een buurt waar vaak ingebroken wordt misschien? Anders denk ik dat alarmsystemen juist aanduiden waar veel kostbare zaken te vinden zijn. Tenzij die tegenwoordig absoluut niet meer opvallen.gamerke1992 wrote:Ik ben verder gaan informeren bij kennissen en blijkbaar is Verisure echt niet zo goed voor wat je betaald. Om te beginnen is het een draadloos systeem (wij hebben al bekabeling voorzien) en is deze te blokkeren door een 'jammer'. Dat kunnen dieven op ebay kopen voor nog geen 75 euro.
Wij gaan dus verder opzoek naar een bekabeld systeem bij een kleinere zelfstandige.
Er zijn toch regelmatig inbraken in ons dorp. Nu niet elke week, maar jaarlijks wel een paar keer. Ik doe het vooral voor onze eigen veiligheid (of veiligheidsgevoel).Tjeefkeuh wrote:Woont ge in een buurt waar vaak ingebroken wordt misschien? Anders denk ik dat alarmsystemen juist aanduiden waar veel kostbare zaken te vinden zijn. Tenzij die tegenwoordig absoluut niet meer opvallen.gamerke1992 wrote:Ik ben verder gaan informeren bij kennissen en blijkbaar is Verisure echt niet zo goed voor wat je betaald. Om te beginnen is het een draadloos systeem (wij hebben al bekabeling voorzien) en is deze te blokkeren door een 'jammer'. Dat kunnen dieven op ebay kopen voor nog geen 75 euro.
Wij gaan dus verder opzoek naar een bekabeld systeem bij een kleinere zelfstandige.
Bedankt.Elexus wrote:Boven de 22 euro betaal je normaal invoerrechten als ze u eruit pikken (die vaak niet mals zijn). Met 25 dollar wordt dat dus erg nipt. Ik zou het me persoonlijk niet wagen of het zou wel eens een erg dure skin kunnen worden.