W.O.L.F. wrote:Onze ICT-dienst op den FPPW is anders wel super goed, dus raar dat ze geen ondersteuning bieden...
De ICT dienst (als we die al hebben) zal wel ondersteuning geven bij defecten enzo (hoop ik), maar de ondersteuning die we zouden moeten krijgen, gerelateerd aan de thesis, is er niet, daar moeten we maar onze plan mee trekken. Zo'n ondersteuning is natuurlijk niet de verantwoordelijkheid van de ICT dienst, maar van zijn promotoren en de professor. Ze nemen maar aan dat alles werkt en dat je pc van gisteren nieuw is. Zo'n situatie waar ik het allemaal zelf moest uitpluizen had ik en nu mijn broer ook. Pas een week geleden kreeg die een capabelere pc in leen (hij was de enige die dat tot dan niet kreeg), die dan ook nog eens defect ging. En dat op het einde van zijn thesis. (maar alles is uiteindelijk goed gekomen, voor zover dat kan)
gamerke1992 wrote:Goede keuze. Die rij-instructeurs moeten zich professioneel kunnen gedragen, van andere beroepen wordt dan toch ook verwacht? Toen mijn vriendin enkele jaren geleden nog rijles volgde, moest ze van de instructeur aan de kant gaan en is die sigaretten gaan kopen en dat tijdens de uren die zij moest betalen.
Bij mij ging die om een bakje aardbeien ergens in een vergeten gat..., correctie, ging ik voor hem...
Elexus wrote:-- interimkantoren... de trend van incapabele mensen aan de bureau daar zet zich voort (no offense naar mensen die dat doen als job, maar ik heb er enkel negatieve ervaringen mee gehad dusver)
Ik vraag me soms ook af hoe die aan die job zijn gekomen...
Mr.Wolf wrote:++++ Vanavond naar de nieuwe Alien film
Veel plezier.
--- Raar...de kant van mijn lever/mijn lever zelf heeft een bepaald "pijn"-gevoel, maar mijn bloedonderzoek wijst op geen verstoring van mijn lever zelf...
--- Hrm... FF12 The Zodiac Age zal wederom een selectie van soundtracks bevatten...
+++ Al weer een paar nieuwe titels toevoegen op mijn verlanglijstje: The Crew 2 en Life Is Strange sequel, F1 2017 met classic cars
+++ Hawaii 5-O & Outcast, Into The Badlands series
--- Het moeilijk hebben met bepaalde aspecten van mijn leven...
--- De Final Fantasy XV updates: het ranking systeem dat gedomineerd wordt door cheaters
+++ Maandag zou mijn eerste deeltje binnenkomen van de Dragon Ball Super manga
--- Ik heb de indruk dat de Guilty Gear ontwikkelaar niet echt veel geeft om zijn fans...
+++ Nog 41 dagen voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
+++ Nog 52 dagen voor FFXII The Zodiac Age
+++ Nog 95 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 150 dagen voor South Park TFBH CE