+++ het was een topvakantie
+++ klinkt melig, maar we zijn blij om de kat terug te zien
Haha geef de kat maar veel liefde!gamerke1992 wrote:+- terug thuis van een weekje Madeira
+++ het was een topvakantie
+++ klinkt melig, maar we zijn blij om de kat terug te zien
+ - + beterschap aan Milo!Stany7 wrote: --- Milo al koorts sinds vrijdag
--- Is virusje zegt dr, mss ff Norton installeren bij hem![]()
Waarom komt de Captain niet? Hij kan met ons meerijden! Geldt trouwens voor iedereen in GentSora_Lizard wrote:+ - + beterschap aan Milo!Stany7 wrote: --- Milo al koorts sinds vrijdag
--- Is virusje zegt dr, mss ff Norton installeren bij hem![]()
??? mss vindt hij McAfee lekkerder. (Mc helpt net als in McDonald's)
+++ De spanning naar de nieuwe BBQ bouwt zich op.
+++ Er kunnen nog mensen bij!
Is dat via Selor?Elexus wrote:+/- morgen in Brussel testen gaan doen voor bij de overheid te kunnen werken, het voelt echt aan als een examen, ben er serieus zenuwachtig voor
++ de treinrit Gent-Brussel Noord is korter dan ik dacht, hoezee
-- treinritten zijn duur
-- de testen duren iets van een 4u![]()

Over niveau A kan ik niet veel zeggen, maar niveau B vond ik goed meevallen. Twee keer meegedaan en twee keer geslaagd (de eerste keer op één onderdeel wel nipt). En als je geslaagd bent heb je ineens een vrijstelling voor 3 jaarElexus wrote:@ ruler: Ja het zou idd een mooie carrièrestart zijn.Als je door alle testen + interview geraakt, mag je beginnen. En anders kom je idd op een soort reservelijst terecht.
![]()
@ daviduvel: Yups, generieke screening niveau A. Zit hier al de hele dag oefeningen te maken voor dat abstract redeneren. Joy oh Joy.
Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk
Ja normaal gezien heb ik dan ook vrijstelling.daviduvel wrote:Over niveau A kan ik niet veel zeggen, maar niveau B vond ik goed meevallen. Twee keer meegedaan en twee keer geslaagd (de eerste keer op één onderdeel wel nipt). En als je geslaagd bent heb je ineens een vrijstelling voor 3 jaarElexus wrote:@ ruler: Ja het zou idd een mooie carrièrestart zijn.Als je door alle testen + interview geraakt, mag je beginnen. En anders kom je idd op een soort reservelijst terecht.
@ daviduvel: Yups, generieke screening niveau A. Zit hier al de hele dag oefeningen te maken voor dat abstract redeneren. Joy oh Joy.
Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met TapatalkTenzij ze beslissen dat vrijstellingen niet gelden voor een bepaalde selectie (wat mij overkwam)
Tot uw 26 ofzo kan je toch gewoon een gopass nemen? Met een gopass 1 kost het 13 euro over en weer, valt toch mee?Elexus wrote:-- treinritten zijn duur
Dan hebben wij een ander gedacht van wat duur is.W.O.L.F. wrote:Tot uw 26 ofzo kan je toch gewoon een gopass nemen? Met een gopass 1 kost het 13 euro over en weer, valt toch mee?Elexus wrote:-- treinritten zijn duur
+++ Eindelijk nog eens buiten gekomen vandaag
+++ Zicht om een leuke en uitdagende studentenjob na mijn thesis
Ik deel de mening Paveman. Maar ik wil de trilogie beëindigen door deze (tweede maal) te platinummen!paveman wrote:@ruler: UC3 vind ik - vooral qua trage start - ook de minste van de trilogie.
------ Nouri, oftewel 'appie' gaat er zeker niet bovenop komen. pfff 20 jaar nog maar en maar weinig uitzicht op een 'normaal' leven.