Yonder: The Cloud Catcher Chronicles

1
Image
Na de vlot geschreven review op onze eigen blog door ons aller Elexus lijkt een nadere introductie niet erg van belang. https://www.pressxtorevive.com/yonder-c ... es-review/

Het bevreemdde me dat er nog steeds geen topic van is was en daarom er alsnog maar een gestart. Nu staat er hier en daar verspreid over het forum het een en ander over deze mooie en leuke game.
Mijn doel was meteen om de game naar een platinum te loodsen en dat is me gelukt:
Image
Helemaal zo eenvoudig bleek dit overigens niet te gaan en wellicht zijn er anderen die het ook willen proberen, hetgeen ik zeker kan aanraden. Weinig games die je zoveel rust geven en je zo vaak een glimlach zullen ontlokken als Yonder. Vragen kun je in dit topic kwijt
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Yonder: The Cloud Catcher Chronicles

2
Easter Eggs

Indien je afwijkt van de gebaande paden dan kun je blijkbaar nog wel wat grappige dingen tegenkomen:

Geen idee wat dit moet voorstellen (of is het gewoon een bug?) Je kunt er niets mee!
Image
Dit is duidelijk geen bug :lol:
Image
En weet je van geen ophouden zelfs na de platinum, ik zei al dat de game leuk is, dan vind je misschien ook het trollendorp. Ik laat slechts een plaatje zien waarin de ontwikkelaars zichzelf op de hak nemen om jou zelf de rest van grappen van de trollen te laten ontdekken:
Image
Veel plezier bij het gamen en mocht je ook een grappig ding tegenkomen, vergeet niet een screenshot te nemen en ons te laten meegenieten. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Yonder: The Cloud Catcher Chronicles

7
Stany7 wrote:
RoyVdW wrote:Ziet er leuk uit en ja als die platinum ook letterlijk een wandeling in het park is is het een rustgevende ervaring maar 24 euro wil ik er nu niet aan geven wachten op een eventuele sale ;)
En hij staat in sale :D :D
€15 vind ik precies nog wel duur :P Nog genoeg backlog mss pik ik deze ooit op :)
Image