InderdaadSora_Lizard wrote:Schattig, alle twee!
Re: Huisdierentopic
92Lijkt op haar pa hegamerke1992 wrote:InderdaadSora_Lizard wrote:Schattig, alle twee!
En ja, ik heb het dan over de rechtse, ik ken jullie zo ondertussen al wat
93Voor de linkse zal het zeker ook wel opgaan.
(Indien de pup een teefje is, anders is het zijn pa!)
(Indien de pup een teefje is, anders is het zijn pa!)
94Puppyyyyyyyy! Super leuk en perfect op maat voor uw dochtertje! 
@ Marty: Oh hoe schattig! Ik wou vroeger ook altijd een hamstertje. Wat is zijn/haar naam?
@ Marty: Oh hoe schattig! Ik wou vroeger ook altijd een hamstertje. Wat is zijn/haar naam?
95Ik had vroeger hamsters, maar ja, als klein kind hebt ge daar niet veel aan want die kwamen vaak pas uit wanneer ik al bijna ging slapen 
Maar wel heel schattig
Maar wel heel schattig
96Sparky is de naam. Deze komt meestal rond dit tijdstip even kijken wat ik aan het doen ben
97met0t0 zal wel eens een foto van Rasta online zetten, hij is een zwarte poedel en zonder de juiste effecten staat er enkel een zwarte vlek op de foto 
Hij begint ouder te worden, maar vindt het fantastisch om boven bij mij te zijn op mijn kamer. Ik zit heel veel stil en hij weet heel goed wat er op een studeerdag gebeurt, dat stelt hem gerust
Hij begint ouder te worden, maar vindt het fantastisch om boven bij mij te zijn op mijn kamer. Ik zit heel veel stil en hij weet heel goed wat er op een studeerdag gebeurt, dat stelt hem gerust
98Wellicht niet letterlijk op te vatten als huisdier, maar imo wel passend in de kerstgedachte is de geboorte van een baby neushoorn in Rotterdam Blijdorp.
Hier een linkje naar de webcams bij mama en kind: https://www.diergaardeblijdorp.nl/zwart ... neushoorn/
Hier een linkje naar de webcams bij mama en kind: https://www.diergaardeblijdorp.nl/zwart ... neushoorn/
100Dit is snooze( zwart vrouwtje) en sparx ( bruine ram). Onze 2 adoptie konijntjes. Verder heb ik ook nog wat visjes en een kleine 100 wandelende takken

101Mooie beestjes! De bovenste heeft een leuke scheidingslijn op het snoetje. 
Komen die ook aandacht vragen en knuffelen? Ik ben niet zo goed vertrouwd met konijnen.
Komen die ook aandacht vragen en knuffelen? Ik ben niet zo goed vertrouwd met konijnen.
102Jup ze komen enorm veel aandacht vragen en knuffels. En ze hebben beiden ook een specifiek karakter. Zo komt het bruin konijn het liefst op je schoot liggen op te slapen. En het donker konijn komt je dan wassenElexus wrote:Mooie beestjes! De bovenste heeft een leuke scheidingslijn op het snoetje.
Ook zijn ze beiden zindelijk en gaan ze proper op hun wc'tje. Wel moet je opletten dat ze geen kabels kunnen pakken. Ben al een paar USB kabels verloren
104Goed gezien. Denk dat die 'motor' al zeker 15 jaar oud isKolm wrote:Ik zie lego
Al moet ik bekennen dat ik soms nog Lego setjes haal
105Leuke konijnen 
Kunnen ze ook buiten lopen? Ik merkte bij die van ons dat ze dan veel minder tam werden dan als ze als kleintjes binnen zaten.
Konijnen kunnen zeker super lief zijn
Kunnen ze ook buiten lopen? Ik merkte bij die van ons dat ze dan veel minder tam werden dan als ze als kleintjes binnen zaten.
Konijnen kunnen zeker super lief zijn