Ik ben in de volgende veronderstelling: Alles wat op een tak lijkt en geen vinger dik is zoals die onderste tak, dat is een wandelende takbillie91 wrote:Ik moet heel eerlijk zeggen, ik zie echt helemaal niets.Misschien ff met een rood cirkeltje markeren.
Re: Huisdierentopic
122Ze zijn inderdaad enorm moeilijk te zien. Die tak die naar het blad gaat is een van de grootste. Verder zitten er in de foto nog een stuk of 10 takjes. Sommige heel klein andere 10+CM
.
125camouflage !!met0t0 wrote:10?! Amai, die gaan echt heel goed op in hun omgeving
126Ja soms lijkt het dat we gewoon een lege terrarium hebben staan
En langs de andere kant als een grote eruit is geraakt en de dag erna sta je op en zie je op de muur een soort spin ziet zitten van ca.10 CM . Dan kan ik je wel garanderen dat je enorm verschiet soms
En langs de andere kant als een grote eruit is geraakt en de dag erna sta je op en zie je op de muur een soort spin ziet zitten van ca.10 CM . Dan kan ik je wel garanderen dat je enorm verschiet soms
130Dat die dat verdraagt
Hoe hebt ge dat aangeleerd gekregen?
De onze loopt al weg als er in de verte een stofzuiger te horen is, de haardroger vindt hij extreem eng.
De onze loopt al weg als er in de verte een stofzuiger te horen is, de haardroger vindt hij extreem eng.
131We hebben dit vanaf kitten gedaan, tot hij dit 'gewoon' vond. Hij zal het nooit leuk vinden, maar kan het tolererenmet0t0 wrote:Dat die dat verdraagtHoe hebt ge dat aangeleerd gekregen?
133Afgezien van een paar goudvissen kan ik nu ook eindelijk meepraten hier 
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

134Schoon beestje :-)paveman wrote:Afgezien van een paar goudvissen kan ik nu ook eindelijk meepraten hier
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk