Die for Valhalla!

Moderator: Leaderboard Group
Hoe was die man? Proficiat probeer eens Super Meat Boy ik heb de indruk dat je elke plat kan ;pMarty wrote:En platinum 260:
Die for Valhalla!
Simple sidescroll hack en slash. Beetje buttonmashenRoyVdW wrote:Hoe was die man? Proficiat probeer eens Super Meat Boy ik heb de indruk dat je elke plat kan ;pMarty wrote:En platinum 260:
Die for Valhalla!
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Volgens mij was ik die kamer al voorbij, maar ik kon niet zo goed over weg met het schietsysteem. En ik speel pas op hardNTGSruler wrote:Marty: uncharted 1 zou toch zeker moeten mogelijk zijn. The blue room is oefenen en weten vanwaar de vijanden komen.
Die zal zeker lukken want ik heb die ookMarty wrote:Volgens mij was ik die kamer al voorbij, maar ik kon niet zo goed over weg met het schietsysteem. En ik speel pas op hardNTGSruler wrote:Marty: uncharted 1 zou toch zeker moeten mogelijk zijn. The blue room is oefenen en weten vanwaar de vijanden komen.Dat is in Uncharted 2 en verder anders. Misschien als het systeem in de remasters is aangepast dat het wel zou lukken.

Hooo seg lach is ni me mij....NTGSruler wrote: @Roy: voor plat 150 had ik persoonlijk dan toch voor Uncharted gekozen.
Ik moest er zoals altijd erg inkomen, maar over het algemeen ben ik erg positief. De werelden waren mij iets te omvangrijk, waardoor het verhaal iets teveel op de achtergrond kwam te staan op momenten. Ik had liever meer afwisseling qua werelden gezien, die wat kleiner in omvang zouden zijn. Dit nadeel voor mij werd ook wel versterkt door het feit dat ik sommige Disney series (zoals Big Hero 6 bijv.) niet ken er daardoor weinig gevoel bij die werelden had.Sora_Lizard wrote:Gefeliciteerd allemaal!![]()
Storm boy lijkt me wel een leuke game voor mij. Is ook een aardige film!
KH III moet ik ook nog eens gaan spelen. Hoe was deze paveman?
BTW: eind deze week denk ik weer eens te gaan tellen, dus zorg op tijd voor je synchronisatie ook op PSNprofiles!
Return to “PlayStation Network Gaming”