Re: Trophy Leaderboards IV

93
@paveman: Thanks! ;)
billie91 wrote:Uhh, ik snap eerlijk gezegd niks van die platinumpunten. Hoe moet ik dit precies lezen? Waarom niet gewoon de hoeveelheid zoals het eerder altijd was? Heb ik hierin wat gemist? Zoveel vragen die nu door mij heen gaan. :lol:
In het kort kwam het hier op neer dat we de waarde van een platinum weer wilden herstellen. Deze was behoorlijk gedevalueerd door gamers die bijvoorbeeld 4 platinums scoorden in minder dan 3 uur zuivere speeltijd. Als je dat vergelijkt met iemand anders die 100+ uur investeert in het behalen van een platinum dan gaat deze vergelijking al heel snel mank. Overigens speelt deze discussie ook o.m. op PSNprofiles.
Door op basis van rarity een omreken factor toe te passen worden de waarden van de behaalde platinums enigszins genivelleerd.

Meer leesvoer is terug te vinden hierover in dit topic, in https://www.pressxtorevive.com/forum/vi ... 184#p74000 en in de Boardroom https://www.pressxtorevive.com/forum/vi ... 480#p73943.

:cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

95
Lol. Ik denk dat het afhankelijk is van de game dat je speelt en de moeilijkheid van een spel welke van de 3 zinnen je ontsnappen!!

Persoonlijk heb ik kwestie trophies weer wat een dipje.

Modern Warfare trekt weer sterk aan mijn zijde en komend weekend wordt het dan ook weer enkel de beta die ik zal spelen. 25 oktober is eigenlijk al aangekruist in mijn agenda want dan komt die uit en wordt het enkel nog die game die in mijn console vertoeft. Op voorwaarde dat de beta dit weekend weer goed meevalt. Benieuwd wat de trophylist wordt, want Modern Warfare wordt een must have platinum voor mij.
Image

96
Ik heb daarnet eventjes een gevalletje 'Kill your completion' (KYC) gedaan...

Ik had toevallig iemand gevonden die mij in Borderlands the pre-sequel PS3 kon helpen om de missie met 4 personen te completen (2 personen met 2 controllers nodig). Hij was de game aan het herspelen met andere char en had zelfs speciaal savefile gemaakt net voor die missie zodat hij mij kon helpen. Zelf had hij de trophy niet meer nodig.
Daarna hebben we nog de enige online-only trophy in Borderlands 2 PS3 gehaald, deze hadden we wel nog allebei nodig.

Ik had beide games nog niet gestart daarvoor en samen zijn ze goed voor 134 trophies waarvan ik er nu 4 gehaald heb :q:
Het gevolg is dat ik nu van 87,18% naar 86,42% ben gezakt. Dat was 87,40% voor ik Man of Medan startte. Ergens had ik het doel om tegen het eind van het jaar naar de 88% te gaan, maar dat zal nu wel even wat lastiger worden. Aan het begin van het jaar had ik net de 87% gehaald.

88% completion voor het einde van het jaar: Challenge accepted! :lol:
Image