Re: Voetbaltopic

121
Ajax staat nu alleen bovenaan in de poule! Wel jammer dat de huidige 10 punten nog niet voldoende zijn om zeker te zijn van tweede ronde.
Gelijkspel thuis tegen Valencia is genoeg, maar ik hoop op winst en daarmee groepszege. Bij gelijke stand met Chelsea zouden zij groepswinnaar zijn: gezien het verloop van de wedstrijden tegen Chelsea hoop ik dat het daar niet op uit zal draaien.
Image

122
NTGSruler wrote:Beetje jammer voor Club. Hier hadden ze kans om te winnen maar tegenslag gehad int begin van de wedstrijd.
Nu maar hopen dat PSG geen off day heeft tegen Galatasaray. Ik zie Club thuis tegen Real fijntjes de boot ingaan met hopelijk niet te veel doelpunten. Hopelijk voor Club is het voldoende om Europees te overwinteren.
Galatasaray moet wel winnen tegen psg om door te gaan. Als ze op gelijke hoogte komen blijft club 3de omdat club 1 goal in Turkije heeft gescoord en dat heeft Galatasaray niet in Brugge gedaan (onderlinge duels bepalen de rankschikking op het einde van de groepsfase bij een gelijke stand tussen 2 of meer ploegen)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

123
Jammer dat we (Club en Ajax) elkaar niet treffen, sterche!
Helaas even mindere periode voor 'ons'. Zo zie je maar dat een paar spelers dusdanig bepalend voor je spel kunnen zijn, dat bij het gemis daarvan het spel en de resultaten gelijk minder zijn. Daardoor uitgeschakeld in CL (met 10! punten in de poule) - waardoor de manier waarop de wedstrijden tegen Chelsea zijn verlopen nog veel zuurder is dan het al was - en inmiddels nog maar gedeeld koploper. Gister in allerlaatste minuut (wel terecht) verloren tegen nummer 2. Alsnog niet gek als je 4 belangrijke basisspelers (en een eerste vervanger) mist, maar wel erg jammer.

Ik had het wel leuk gevonden om vervolgens Club te treffen, maar wij treffen iig Getafe. Volgende ronde dan maar, sterche?
Image

125
Oeps...! Ik had alleen de loting van Ajax maar binnen zien komen (hoorde later die van AZ nog). Khad geen idee dat jullie tegen Man U moesten, al begreep ik wel dat AZ de meest gunstige loting mogelijk had zo'n beetje. Ach, die zijn ook niet meer wat ze wel geweest zijn ;).

Benfica ontloop ik liever gewoon volledig. De Portugese speelstijl ligt ons normaal gesproken absoluut niet (Valencia had dat ook goed in de gaten). Lastige pot voor hun ook idd.

Getafe gaat voor ons overigens ook nog lastig genoeg zijn.
Image

126
paveman wrote:Oeps...! Ik had alleen de loting van Ajax maar binnen zien komen (hoorde later die van AZ nog). Khad geen idee dat jullie tegen Man U moesten, al begreep ik wel dat AZ de meest gunstige loting mogelijk had zo'n beetje. Ach, die zijn ook niet meer wat ze wel geweest zijn ;).

Benfica ontloop ik liever gewoon volledig. De Portugese speelstijl ligt ons normaal gesproken absoluut niet (Valencia had dat ook goed in de gaten). Lastige pot voor hun ook idd.

Getafe gaat voor ons overigens ook nog lastig genoeg zijn.
Spaanse vliegen mag je nooit onderschatten. Espaynol is groepswinnaar. In eigen competitie kunnen ze amper scoren...

Image

128
Barça steekt zelf ook niet in de beste vorm, dus ik geef Real best nog enige kans. Al ben ik met je eens dat Barça wel een meer stabiele indruk geeft dan Real. Ik ben benieuwd hoe Frenkie het gaat doen deze wedstrijd. Succes met beide wedstrijden iig

Wat vond je trouwens van de assist van Courtois? ;)
Image

129
paveman wrote:Barça steekt zelf ook niet in de beste vorm, dus ik geef Real best nog enige kans. Al ben ik met je eens dat Barça wel een meer stabiele indruk geeft dan Real. Ik ben benieuwd hoe Frenkie het gaat doen deze wedstrijd. Succes met beide wedstrijden iig

Wat vond je trouwens van de assist van Courtois? ;)
Tis geen assist want bal komt van de andere doelman
Image
. Ik geef real nie heel veel kans vanwege et in barca is en hazard die opt laatst schitterend bezig was er niet bij is net als asensio...:-(

Image

131
paveman wrote:Hij geeft de bal nog een tikkie opzij, nadat deze van de keeper terugkomt, toch?
Dat heb ik dan niet gezien xd
Frenkie de Jong was de beste van een slecht barca voor mij. Ze speculeerden toch wel heel hard op een flits van Suarez of messi. Als er 1 ploeg moest winnen dan was da real,zij speelden goed met toch redelijk hoge druk en balrecuperaties op de helft van barca.

Image

132
Ik begreep inderdaad dat Real de betere was. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Wel heel bijzonder dat bij afwezigheid van Busquest Frenkie niet op '6' stond, aangezien dat normaal gesproken zijn beste positie is. De berichten over hem zijn heel wisselend, veel kijkers waar ik wat van lees (incl. jou sterche) zagen hem als een van de weinige lichtpuntjes aan Barça kant, de Spaanse pers vond hem t weinig zichtbaar/een van zijn slechtste wedstrijden tot nu toe.
Image

133
paveman wrote:Ik begreep inderdaad dat Real de betere was. Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Wel heel bijzonder dat bij afwezigheid van Busquest Frenkie niet op '6' stond, aangezien dat normaal gesproken zijn beste positie is. De berichten over hem zijn heel wisselend, veel kijkers waar ik wat van lees (incl. jou sterche) zagen hem als een van de weinige lichtpuntjes aan Barça kant, de Spaanse pers vond hem t weinig zichtbaar/een van zijn slechtste wedstrijden tot nu toe.
Uhm ja twas zoals vinicius het lichtpunt vorig seizoen was bij real. Hij leek ook meer drive te hebben om te winnen maar vinicius was toen ook nog altijd te weinig in een goed real. Ik had het helemaal niet verwacht dat barcalona zo tam kon spelen op eigen veld tegen de aartsrivaal.

Het was nog vreemder dat Roberto centraal midden stond en dat is een rechtsback xd.

Mij maakt et niet uit. 0-0 ip barca is altijd een goed resultaat voor real.

Vnv dan de Belgische klassieker xd

Image