Re: Oninaki

36
Sora_Lizard wrote:Ga je nu slaapkamergeheimen verklappen? :O
Eerder woonkamergeheimen want daar zie ik je het meeste :lol:
Volgens mij heeft jouw bed je al als vermist opgegeven :p
Image

39
Sora_Lizard wrote:Ik denk dat ik het bed maar naar de woonkamer verplaats. :think:
Beste oplossing inderdaad. Of een van je ps4's en tv naar de slaapkamer. Het is maar net wat het minste werk is :lol:
Image

40
Marty wrote:Beste oplossing inderdaad. Of een van je ps4's en tv naar de slaapkamer. Het is maar net wat het minste werk is :lol:
Dan wordt er helemaal niet meer geslapen :lol:
Aan de andere kant... als hij dan van uitputting omvalt, ligt hij tenminste al in zijn bed... :shhhh:
Image

41
@ Marty, jij hebt Transcendent, Manifested with every Daemon, eerder gehaald dan dat je Jex in de party kon hebben. Nu merkte ik dat Jex niet kan manifesteren dus ik heb blijkbaar toch een Daemon vergeten te manifesteren. Of is er een andere verklaring voor?

EDIT: zodra ik een nieuwe daemon had heb ik eerst een manifesteer uitgevoerd, maar blijkbaar was ik Rigan vergeten. :girl:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

42
Nogmaals @Marty: langzaam maar zeker probeer ik Oninaki binnen te hengelen. Kagachi is nu level 99 en in de post game dungeon heb ik net level 40 gescoord. Wat mijzorgen baart zijn de 'Shadow Fallen'. Ik heb er nu na al die tijd pas 3 of 4 en kom ze al een hele tijd niet meer tegen. Ik zie dat jij die 10 in een uurtje of 3 hebt gevonden! :cool:

Is er een methode voor of is het puur toeval? :think:
Image

43
Dan ben je al aardig onderweg :cool:

Mijn eerste shadowfallen kwam ik pas tegen op level 60. Maar ik heb deze methode gebruikt:

Je kan natuurlijk ook nog shadowfallen tegen komen in de dungeon waar jij nu bezig bent. Ik kwam er daar denk ik 3 tegen. Maar ik had alles dus gefarmed zoals in het filmpje hierboven
Image

45
Haha, het werkte! Master of the Beyond is binnen. :D

Vreemd is wel dat ik slechts vijf keer zeker weet dat ik een Shadow Fallen geslacht heb? :think: :lol:
Image