Al vrees ik voor een 'no way zozej' antwoord.
Ik zou echt eens zelf voor mijn rijbewijs moeten gaan...
Maar ik denk zelfs dat ik op dat moment zo goed als in breda zit
Ben naar Efteling samen met mijn petekindje en hun ouders

Ben jij mijn chauffeur?fsterchele23 wrote:maakt nie uit vo mij, ik kom af!!!
Als ik kan komen, kunt ge ook met mij meerijden vanuit GentCaptain Witwicky wrote:Ben jij mijn chauffeur?
Ging dat niet altijd door vanaf ongeveer 10 tot wat? 6-7u?RoyVdW wrote:OK, moet dan niet werken dat weekend, maar zondag wel crossen maar dat is in de voormiddag. Zaterdag ga ik fietsen met de club en uit op café 's avonds. Hoe laat zou die door gaan? Heb liever zondag, maar ik ga zien wat Daviduvel wil want ben van plan om met hem te komen als hij kan.
Cool, 2 chauffeursmet0t0 wrote:Als ik kan komen, kunt ge ook met mij meerijden vanuit GentCaptain Witwicky wrote:Ben jij mijn chauffeur?
Een volledige dag dus van 10 tot 19 uur? Amai dat is lang, zoveel heb ik niet te zeggen denk en zoveel vleesjes zijn er ook nietCaptain Witwicky wrote:Ging dat niet altijd door vanaf ongeveer 10 tot wat? 6-7u?
Ge krijgt dat makkelijk volgepraatRoyVdW wrote:Een volledige dag dus van 10 tot 19 uur? Amai dat is lang, zoveel heb ik niet te zeggen denk en zoveel vleesjes zijn er ook nietCaptain Witwicky wrote:Ging dat niet altijd door vanaf ongeveer 10 tot wat? 6-7u?
Nu weet je het nog niet. Maar je kunt je zo nodig helemaal op het eind definitief inschrijven. Dus niet bij voorbaat afzeggen.gamerke1992 wrote:Ik ga niet komen, ookal lijkt het mij interessant. Ik begin in augustus te werken en op mijn werk zijn in het weekend wachtdiensten, waarbij ik binnen de 30 minuten in het ziekenhuis moet geraken. Dat kan ik pas helemaal op het einde weten.
Dat probleem had ik ook de eerste keer omdat het rond (Antwerpse) moederdag was en ik nog niet wist of ik wel/niet kon komen. Toen had ik ook afgesproken dat ik het liet weten zodra ik het zelf wist.gamerke1992 wrote:Ik ga niet komen, ookal lijkt het mij interessant. Ik begin in augustus te werken en op mijn werk zijn in het weekend wachtdiensten, waarbij ik binnen de 30 minuten in het ziekenhuis moet geraken. Dat kan ik pas helemaal op het einde weten.