Iemand hier toevallig al iets ontvangen?
Moderator: Leaderboard Group

Ik heb een gratis PlayStation Plus PS4 thema ontvangen.Marty wrote:Blijkbaar is Sony geld aan het uitgeven aan ps+ members
Iemand hier toevallig al iets ontvangen?

Er staat letterlijk in het plaatje dat het gaat om de viering van het 10 jarig bestaan van ps+RoyVdW wrote:Heel mooi, maar das een teken dat ze teveel vragen voor hun diensten als ze die mogelijkheid hebben. Een corona kado zal het niet zijn.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Er zit altijd wel een strategie achter. Wat je niet mag vergeten is dat die 10 euro geen cash geld is. Dit is een virtueel bedrag dat je enkel en alleen in hun eigen store kan opgebruiken. Dit zet waarschijnlijk veel mensen aan om tot een aankoop over te gaan die ze anders misschien niet gemaakt zouden hebben. En in vele gevallen zullen mensen nog bijleggen op dit bedrag omdat de game bv 15, 20, 30,... euro kost.RoyVdW wrote:@marty; Kan wel lezen, maar zou nu in deze periode kunnen aangezien dit toevallig samenvalt en om een game staycation te promoten bv.
@ruler; Klopt dat thema krijgt iedereen. Ik reageerde aanvankelijk zo omdat €10 best veel is als iedereen dit zou krijgen en dat lijkt me ongeloofwaardig. Zo wel is dat top natuurlijk.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Return to “PlayStation Network Gaming”