Re: Final Fantasy Crystal Chronicles Remastered Edition
16Wat mij betreft typische $quareEnix praktijken, al vond ik dat ze de laatste tijd iets beter bezig waren... blijkbaar niet dus...!
Dit is zelfs erger dan ik dacht... Ik dacht je begint met 2-4 te spelen en aan het einde van de sessie wordt de voortgang enkel voor de host opgeslagen. Maar na dungeon 1 kan je niet eens naar dungeon 2 als niet iedereen die dungeon al unlockt heeft en in co-op spelen unlockt het dus enkel voor de host. Wil je dus met zijn 4 dungeon 2 gaan spelen, moet je eerst 4 keer dungeon 1 doen met telkens een andere host (of ieder voor zichzelf). Slaat helemaal nergens opMarty wrote:Van wat ik gelezen heb is dit niet een al te beste remaster. Online werkt niet goed, alleen de host maakt voortgang. Je kan alleen maar online spelen met mensen uit de zelfde regio. Europa dus niet met Amerika.
En er komt inderdaad dlc. Van wat ik gezien heb is de totale dlc iets van €56. Dat is veel als de base game €30 is.
En als je ziet dat de nieuwe Kingdom Hearts game (een rhytm game) wel de volledige lijst heeft aan trophies.
Deze game is iets van 50 uur als je alles wil doen
Return to “Role playing games”