Kwestie dat games lastiger zijn om te organiseren omdat het risico dat ik hem gekocht heb of net in die periode in een sale koop erg groot is. Lego is ook op meer plekken te koop dan games. Dus ik maak gewoon een kleine wishlist van lego met een beetje alle prijscategorieën, die geeft ik aan Sora zodat hij het kan doorgeven en hij regelt dan dat er daarvan niks dubbel gekocht wordt
Re: Je laatste aankoop (geen games)
1831Als je maar vaak genoeg lego vraagt voor verjaardag/kerst enz dan komt dat vanzelf
Kwestie dat games lastiger zijn om te organiseren omdat het risico dat ik hem gekocht heb of net in die periode in een sale koop erg groot is. Lego is ook op meer plekken te koop dan games. Dus ik maak gewoon een kleine wishlist van lego met een beetje alle prijscategorieën, die geeft ik aan Sora zodat hij het kan doorgeven en hij regelt dan dat er daarvan niks dubbel gekocht wordt

Het zal deze worden, mijn Samsung vandaag verkocht op 2ehands. De 2 PS5 zijn ook de deur uit gescalpt. Met dat geld is die zeker het overwegen waard en kost die me ruim onder de 1K. Heb ondertussen ook een volledige Sonos surround set up en dat is graaf via eARC.