Zelf vind ik eigenlijk ook helemaal niks aan Battle Royale games. Het lijkt wel alsof vooral kinderen/jongeren dit spelen op misschien de Call of Duty mode na. Hoewel call of duty toch ook door veel jonger volk wordt gespeeld
Re: Quick News Topic
2266Ze zien de populariteit van Fortnite en Fall guys en denken: daar zit het grote geld! Maar tegen dat hun ding af is zijn er zoveel anderen die hetzelfde gedacht en gedaan hebben waardoor er teveel is. En dan moet je het geluk hebben dat jouw game degene is die mensen leuk vinden en die via mond-tot-mond reclame populair wordt. Alleen wordt die kans wel klein als mensen ermee doodgegooid worden.
Zelf vind ik eigenlijk ook helemaal niks aan Battle Royale games. Het lijkt wel alsof vooral kinderen/jongeren dit spelen op misschien de Call of Duty mode na. Hoewel call of duty toch ook door veel jonger volk wordt gespeeld