Ik ken niks van Adventure Time, maar het spel zag er leuk genoeg uit. Ondanks de vele gebreken toch goed mee vermaakt en deze platinum kunnen verkrijgen die samen mooi mee met de eindcredits over het scherm rolde.
Moderator: Leaderboard Group

De films en lego sets waren geweldig. Maar ik denk dat de gameplay van die games vrijwel hetzelfde zijn als de hele rits van lego games de afgelopen 15 jaar met het verhaal van de film die ik al ken.Kolm wrote: 15 May 2023 23:08 Misschien zijn de twee lego movie games dan ook nog wel iets voor jou @FGras. Is wel gekoppeld aan de lego movie maar niet aan een Marvel ding ofzo![]()
Wat gameplay video's kan je dat vast vertellen. Heb zelf vooral een hele grote backlog aan lego games maar nog niet zo heel veel kunnen spelen (op mijn eigen account dan toch) dus geen idee...FGras wrote: 15 May 2023 23:49 De films en lego sets waren geweldig. Maar ik denk dat de gameplay van die games vrijwel hetzelfde zijn als de hele rits van lego games de afgelopen 15 jaar met het verhaal van de film die ik al ken.
Undercover zou de eerste zijn geweest die net iets anders doet omdat het voor het eerst weer een open wereld game zou worden sinds Ttgames Lego games maakt (door uitstel is het echter lego batman geworden die de eerste met een open wereld werd).
Waar ik wel oog naar heb is 2K Lego Drive. Mogelijk een waardig Lego Racers opvolger. Ik wacht nog wel wat reviews af voor ik m koop, ik heb namelijk wat gameplay gezien en er zit een gevaar in dat die game heel erg op microtransacties gaat hangen.

Return to “PlayStation Network Gaming”