Nog steeds Wolcen en Jedi Survivor.
Heb voor wolcen nog maar zo'n 350 uur nodig voor de platinum. Teller staat nu al op 130 uur
Blame online trophiesMarty wrote: 08 May 2023 20:52 Door met deel 3 te beginnen?![]()
Nog steeds Wolcen en Jedi Survivor.
Heb voor wolcen nog maar zo'n 350 uur nodig voor de platinum. Teller staat nu al op 130 uur![]()
Ja idd dat was het, kon niet meer plaatsen welke game dat had.Kolm wrote: 10 May 2023 20:49 Klinkt als Diablo 3![]()
Meppen voor geld en soms verscheen een treasure goblin die je snel moest killen voor veel geld of een regenboog portal naar letterlijk bergen geld![]()
Wow... Het is dat jij zegt dat het Wolcen is en dat het erboven staat maar anders had ik echt gedacht dat dit Diablo wasMarty wrote: 11 May 2023 07:42 Ja idd dat was het, kon niet meer plaatsen welke game dat had.
Maar hier zijn de drops extreem laag. Geen portals naar bergen goud en alleen sommige vijanden droppen geld... en dan in stacks van 90 tot 110 gold
Hier is een run:
Een vierde persoon voor online multiplayer en dan alle mappen op gold uitspelen zou handig zijn. Had jij toendertijd ook redelijk wat mp gedaan? Ik ben nog bezig met beter worden en hoop langzaam richting zilver maps te kunnen gaan samen met die andere. Vrijdagavond spelen we normaal weer.paveman wrote: @kolm: als je nog hulp nodig hebt bij ME3 moet je t maar zeggen!!
De PS4 trilogy was een tijdje geleden onderdeel van PSPlus essential... Geen idee of je toen PSPlus en of je die geclaimd hebt?met0t0 wrote: 14 May 2023 13:55 Mass Effect is ook volledig aan mij voorbijgegaan, alhoewel ik de setting heel leuk vind. Ik heb zelfs de trilogie in een box voor PS3 liggen, maar nooit mee gestart
Misschien toch eens met de nieuwe versies aan de slag gaan, dan ben ik ook al snel 2 jaar verder![]()
Ik weet het niet goed meer, maar weet dat ik er toen vrij snel doorheen was. Ik lees dit bericht nu pas, doe maar ff DM als je speelt en hulp nodig hebt, kijk ik of ik kan helpen dan. Zal een dezer dagen dan maar opnieuw installerenKolm wrote: 11 May 2023 13:10Een vierde persoon voor online multiplayer en dan alle mappen op gold uitspelen zou handig zijn. Had jij toendertijd ook redelijk wat mp gedaan? Ik ben nog bezig met beter worden en hoop langzaam richting zilver maps te kunnen gaan samen met die andere. Vrijdagavond spelen we normaal weer.paveman wrote: @kolm: als je nog hulp nodig hebt bij ME3 moet je t maar zeggen!!
Ik vond de stealth super in dit spel! Je kunt gezien worden en uiteindelijk terug volledig ontsnappen terwijl de enemies terug op zoek gaan naar jou. Heb eigenlijk amper iets gezien zoals ditzenmaster wrote: 18 May 2023 17:11 Gisteren en vandaag goed kunnen doordoen in The Last of Us Part II.
Amuseer me echt wel met deze game. Is nooit frustrerend moeilijk ofzo, heb L3 (tip) nog maar één keer moeten gebruiken.
Op vlak van trophies moet ik denk ik alleen nog completion trophies doen. Create all..., learn all..., find all... Eerst rustig het verhaal.