paveman wrote: 04 Sep 2023 09:49
Ik speel de PS5 versie (heb ooit de PS4 versie gekregen, geloof ik). Ik heb eigenlijk alles al, behalve level 100 en de Hard Get There's. Ik denk niet dat ik voor de laatste ga, voor de eerste ga ik nog zo lang ik er nog plezier aan beleef. Wat vond jij de moeilijkste HGT? En vond je die achteraf doenbaar met genoeg speeltijd, of niet?
Ik heb voor een aantal skater challenges best lastige stukken gedaan ook, maar heb vooral schrik aan bijvoorbeeld die van Skate Heaven...
Ik weet ook niet meer precies wat ik online gedaan heb. Denk enkel die custom map voor 1 miljoen ofzo (die mss niet nodig was achteraf bekeken...).
De hard get there die me het meeste bij staat is die in die arena. Er zijn verschillende manieren om die te doen maar die jump vanuit de tribune naar die 'banana' ofzoiets, die was erg random vond ik. Ik deed dan ook de versie met die jump aan het begin. En dat laatste sprongetje terug in de tribune was ook wel tricky maar die had ik gelukkig wel van de eerste keer toen alles daarvoor eindelijk een keer samenviel waarbij ik toch nog een beetje snelheid over had.
Ik denk dat in skateheaven het die muurtjes zijn langs dat pad. Daar heb ik mijn stats wat voor moeten verlagen omdat ik anders te snel en te ver ging. In de vulkaan springen kan ook wel vervelend zijn soms.
Tegen dat ik alles gedaan had en zelfs nog een groot deel van de 'get there' die niet hard waren, kwam ik nog steeds veel xp tekort.
Uiteindelijk voor de cronusmax een script gemaakt maar... ik weet dat de cronusmax niet werkt op de PS5. De opvolger misschien ondertussen wel. Enige manier die dan misschien werkt is remote play van PS4 -> PS5 en dan de cronusmax op de PS4 aansluiten.
Sommige gebruiken ook een script op PC en dan remote play PC -> PS5 maar lijkt dat sony dat toch elke keer (bewust?) weer lijkt te breken bij een update. Zelf zou ik het ook nog kunnen doen met de cross-save/autopop functievan PS4 -> PS5