Re: Pokémon GO!
16Mijn smartphone heeft geen gyroscoop, dus ik kan sowieso geen pokemon vangen in AR. Beetje dwaas, ma soit
Ik ben nog steeds geen Eevee tegengekomen, terwijl iedereen die precies al heeft. Ghastlies ben ik ook al tegengekomen in mijn nearby list maar uiteindelijk nooit gevonden zoals jij. Die nearby-list moeten ze toch eens wat aanpassen of alleszins beter uitleggen want het is niet duidelijk hoe dat werkt. Allemaal goed en wel om zeldzame pokemon in die lijst te zien staan maar je moet ze nog kunnen vinden ook.Ligeiro wrote:een uurtje gewandeld langs het water, spel is 2 keer geglitched (screen freeze bij een vangst)
heb een Bellsprout, Drowzee, Seel en Eevee gevangen.
Volgens de "nearby" zaten er een Psyduck, Ghastly en Squirtle op 3 pawprints van mij, maar ben ze niet tegengekomen
Zal niet lang meer duren, hoogstens een week denk ik. Gisteren kwam het uit in Duistland en vandaag in het (binnenkort niet meer zo) Verenigd Koninkrijk.Elexus wrote:Ik wacht nog steeds op de officiële release van de app. D:

Ik heb er toch een 50tal gevangen. Leuke app.hoe kan je nu een mening vormen over iets waar ge totaal niks van afweet?RoyVdW wrote:Wat is het nut of doel van deze app?? Vind de hype maar belachelijk. Heb er nog niks over opgezocht of gelezen. Het heeft me nooit geïnteresseerd.
Er zijn pokemons verspreid over heel de wereld. Dichtbij water vind je water pokemons en op land vind je uiteraard land pokemons. Het is een soort google maps waarbij je jou avatar ziet rondlopen. Je ziet op die map pokemons verschijnen, waarna je kan kiezen om deze te vangen. Je moet dus echt fysiek rondwandelen om ze te zoeken. Daarnaast vind je ook pokestops. Dat zijn plaatsen aan monumenten, standbeelden of bezienswaardigheden waarbij je je pokeballs en andere items kan aanvullen.RoyVdW wrote:Wat is het nut of doel van deze app?? Vind de hype maar belachelijk. Heb er nog niks over opgezocht of gelezen. Het heeft me nooit geïnteresseerd.