Het is een maine coon. De legende zegt dat het een kruising is van een lynx en een wasbeer. Maar daar geloof ik niet veel vanGamefreak wrote:precies een linx
Re: Huisdierentopic
62Tijd om het eens te proberen? Haal maar rap een lynx en wasbeer in huisgamerke1992 wrote:De legende zegt dat het een kruising is van een lynx en een wasbeer. Maar daar geloof ik niet veel van
Amai, was dat alleen voor de foto dat uw kat die das aan hield? Of laat die dat doen? Hier thuis zou geen enkele kat dat willen
63Hij wou vooral met die das spelen. Hij liet het redelijk goed toemet0t0 wrote:Tijd om het eens te proberen? Haal maar rap een lynx en wasbeer in huisgamerke1992 wrote:De legende zegt dat het een kruising is van een lynx en een wasbeer. Maar daar geloof ik niet veel van
Amai, was dat alleen voor de foto dat uw kat die das aan hield? Of laat die dat doen? Hier thuis zou geen enkele kat dat willen
64Ziet er een fantastische kat uit 
Ik vind het wel altijd moeilijk als ik van mensen zie dat ze een raskat kopen voor heel veel geld terwijl er zoveel in het asiel zitten. Ik snap dat wel dat die grote zo een speciaal karakter hebben enzo, het is ook meer bedoeld als een algemene opmerking.
Gisteren nog gaan babysitten en eenmaal de kinderen sliepen kwam de ongelofelijk lieve kat wat aandacht inhalen
Ik vind het wel altijd moeilijk als ik van mensen zie dat ze een raskat kopen voor heel veel geld terwijl er zoveel in het asiel zitten. Ik snap dat wel dat die grote zo een speciaal karakter hebben enzo, het is ook meer bedoeld als een algemene opmerking.
Gisteren nog gaan babysitten en eenmaal de kinderen sliepen kwam de ongelofelijk lieve kat wat aandacht inhalen
65W.O.L.F. wrote:Ziet er een fantastische kat uit
Ik begrijp je opmerking wel. Maar het is natuurlijk een keuze. Wij wouden specifiek dit ras vanwege het karakter en het uiterlijk. Anders hoefde ik geen kat te hebben eigenlijk
66Zelfde met honden, maar het blijft gevaarlijk als ze dan uit bv broodfok komen.W.O.L.F. wrote:Ziet er een fantastische kat uit
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
67Ik vind het zeker jammer voor dieren in een asiel.
En moest ik kunnen ik nam ze allemaal binnen.
Maar toen wij onze hond gingen kopen wouden we ook zeker zijn van de stamboom.
Dus hebben we ook bij een erkende fokker onze duits gekocht.
Wel doneren we regelmatig eten aan het asiel.
En moest ik kunnen ik nam ze allemaal binnen.
Maar toen wij onze hond gingen kopen wouden we ook zeker zijn van de stamboom.
Dus hebben we ook bij een erkende fokker onze duits gekocht.
Wel doneren we regelmatig eten aan het asiel.

68Ik weet ook niet wat ik zou doen als we kinderen zouden hebben, met een hond bedoel ik dan, je weet nooit wat die hebben meegemaakt voor ze in het asiel kwamen en ook de tijd in het asiel lijkt mij niet gezond. Maar toch, in de asiels zullen ook wel puppy's zitten.
Rasdieren zijn trouwens niet altijd de beste optie, wij hebben een poedel uit het asiel en zijn darmen zijn enorm gevoelig. De labrador van met0t0 heeft al heel lang gewrichtsproblemen, ook typisch iets voor dat ras. Ik denk dat ik liefst een puppy wil die een mengeling is. Dat je zo nog wel weet hoe groot hij/zij zou worden, maar dat de mengeling el zorgt voor een beetje een sterker beestje
Rasdieren zijn trouwens niet altijd de beste optie, wij hebben een poedel uit het asiel en zijn darmen zijn enorm gevoelig. De labrador van met0t0 heeft al heel lang gewrichtsproblemen, ook typisch iets voor dat ras. Ik denk dat ik liefst een puppy wil die een mengeling is. Dat je zo nog wel weet hoe groot hij/zij zou worden, maar dat de mengeling el zorgt voor een beetje een sterker beestje
72Nog eens een fotootje
Edit; ik heb al 3 verschillende sites geprobeerd en krijg het hier niet op.

Last edited by Sora_Lizard on 12 Aug 2017 22:38, edited 2 times in total.
Reason: Foto van Gamerke gereconstrueerd!
Reason: Foto van Gamerke gereconstrueerd!
74Ik zie hem.gamerke1992 wrote:Nog eens een fotootje![]()
Echt een schoon beest. Moet ge die veel kammen door die lange haren?
75Helaas wel. Elke dag borstelen we hem. En 1 keer per week deftig kammen voor alle klitten. Dat vind hij niet zo leukElexus wrote:Ik zie hem.gamerke1992 wrote:Nog eens een fotootje![]()
Echt een schoon beest. Moet ge die veel kammen door die lange haren?