Re: Huisdierentopic

62
gamerke1992 wrote:De legende zegt dat het een kruising is van een lynx en een wasbeer. Maar daar geloof ik niet veel van :p
Tijd om het eens te proberen? Haal maar rap een lynx en wasbeer in huis :p

Amai, was dat alleen voor de foto dat uw kat die das aan hield? Of laat die dat doen? Hier thuis zou geen enkele kat dat willen :O

63
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:De legende zegt dat het een kruising is van een lynx en een wasbeer. Maar daar geloof ik niet veel van :p
Tijd om het eens te proberen? Haal maar rap een lynx en wasbeer in huis :p

Amai, was dat alleen voor de foto dat uw kat die das aan hield? Of laat die dat doen? Hier thuis zou geen enkele kat dat willen :O
Hij wou vooral met die das spelen. Hij liet het redelijk goed toe :p
Image

64
Ziet er een fantastische kat uit :)

Ik vind het wel altijd moeilijk als ik van mensen zie dat ze een raskat kopen voor heel veel geld terwijl er zoveel in het asiel zitten. Ik snap dat wel dat die grote zo een speciaal karakter hebben enzo, het is ook meer bedoeld als een algemene opmerking.

Gisteren nog gaan babysitten en eenmaal de kinderen sliepen kwam de ongelofelijk lieve kat wat aandacht inhalen :)

65
W.O.L.F. wrote:Ziet er een fantastische kat uit :)

Ik vind het wel altijd moeilijk als ik van mensen zie dat ze een raskat kopen voor heel veel geld terwijl er zoveel in het asiel zitten. Ik snap dat wel dat die grote zo een speciaal karakter hebben enzo, het is ook meer bedoeld als een algemene opmerking.

Gisteren nog gaan babysitten en eenmaal de kinderen sliepen kwam de ongelofelijk lieve kat wat aandacht inhalen :)

Ik begrijp je opmerking wel. Maar het is natuurlijk een keuze. Wij wouden specifiek dit ras vanwege het karakter en het uiterlijk. Anders hoefde ik geen kat te hebben eigenlijk :)
Image

66
W.O.L.F. wrote:Ziet er een fantastische kat uit :)

Zelfde met honden, maar het blijft gevaarlijk als ze dan uit bv broodfok komen.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

67
Ik vind het zeker jammer voor dieren in een asiel.
En moest ik kunnen ik nam ze allemaal binnen.

Maar toen wij onze hond gingen kopen wouden we ook zeker zijn van de stamboom.
Dus hebben we ook bij een erkende fokker onze duits gekocht.

Wel doneren we regelmatig eten aan het asiel.
Image

68
Ik weet ook niet wat ik zou doen als we kinderen zouden hebben, met een hond bedoel ik dan, je weet nooit wat die hebben meegemaakt voor ze in het asiel kwamen en ook de tijd in het asiel lijkt mij niet gezond. Maar toch, in de asiels zullen ook wel puppy's zitten.
Rasdieren zijn trouwens niet altijd de beste optie, wij hebben een poedel uit het asiel en zijn darmen zijn enorm gevoelig. De labrador van met0t0 heeft al heel lang gewrichtsproblemen, ook typisch iets voor dat ras. Ik denk dat ik liefst een puppy wil die een mengeling is. Dat je zo nog wel weet hoe groot hij/zij zou worden, maar dat de mengeling el zorgt voor een beetje een sterker beestje :)

75
Elexus wrote:
gamerke1992 wrote:Nog eens een fotootje :)

Edit; ik heb al 3 verschillende sites geprobeerd en krijg het hier niet op.
Ik zie hem. :)

Echt een schoon beest. Moet ge die veel kammen door die lange haren?
Helaas wel. Elke dag borstelen we hem. En 1 keer per week deftig kammen voor alle klitten. Dat vind hij niet zo leuk :p
Image