Voor wat het waard is:
Sora: jij doet dat goed!!
Paar zaken:
1. Ik heb mij volledig op Modern Warfare gestort. Ik merk dat ik terug enorm plezier beleef in het gamen, ik verlang terug mijn teergeliefde console aan te zetten en de realiteit rondom mij te vergeten. Om dan een paar uur later te ontwaken en ontspannen mijn console uit te zetten.
Trophyhunten is zeker geen verleden tijd, maar onbewust legde ik mezelf teveel druk op om trophies te behalen. Zoals ik al vaak gezegd heb: tijd is bij mij een grote boosdoener. Net zoals Gamerke de energie soms niet meer heeft hier te reageren (s'avonds na het werk), heb ik gewoon geen zin meer om een game op te starten en actief bezig te zijn met trophies te behalen. Een paar potjes multiplayer zonder druk zijn dan voor mij persoonlijk zėėr ontspannend.
2. Deze week ben ik hier weinig tot niet actief geweest. Vandaar geen reactie van mijn kant. Het hoort eigenlijk bij het "waar heb je je niet/wel aan geërgerd vandaag?" topic.
Ik ben bezig met een sollicitatie voor een andere functie (Die btw mij terug héél wat meer vrije tijd zou geven), en het vreet letterlijk al mijn tijd en gedachten op. IK WIL ABSOLUUT die functie. Maar helaas zijn we als mens weer afhankelijk van anderen met véél meer macht. Ik ga echt zėėr zwaar ontgoocheld zijn als dit niet zou doorgaan. En die kans is er zeker

Maar ik heb ook zaken die in mijn voordeel spelen. Ik ben er echt letterlijk dag en nacht mee bezig. Het zou ook een hele ommekeer zijn van competenties in mijn huidige carrière. Maar soit.. leaderboards right?
3. Zoals Sora aanhaald: weinig kans op verschuivingen. Aantal platinums inhalen op Kolm, laat staan Marty is praktisch onmogelijk.
4,. Sora: jij doet dat goed!! Oei had ik al gezegd